خبرگزاری کار ایران

۸ و نیم میلیارد به کادر فنی و بازیکنان پرداخت‌شده؛

رحیمی: اسپانسر باشگاه با انجام تعهدات پرسپولیس را یاری کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۱۳

هنوز بخشی از این بدهی باقی‌مانده که تسویه آن در دستور کار باشگاه قرار دارد. البته بخشی از این مبلغ نیز به قراردادهای این فصل اعضای تیم اختصاص پیدا کرده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه باشگاه مطالبات بازیکنان را تفکیک نکرده، گفت: باشگاه بر انجام کلیه تعهدات خود نسبت به اعضای تیم اعم از قراردادهای فصل گذشته و فصل جاری تاکید دارد. همچنین ضمن تشکر از بازیکنان به دلیل تلاش متعصبانه‌ای که دارند از هواداران می‌خواهیم با تمام قوا از تیم پرسپولیس حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی افزود: از زمانی که گروه مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده به استناد قراردادهای منعقده مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فقط به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده، اما با وجود پرداخت این حجم بالا از پول در مدت زمان ۳ تا ۴ ماهه، با توجه به اینکه بابت فصل‌گذشته بدهی زیادی به بازیکنان وجود داشت، هنوز بخشی از تعهدات سال گذشته انجام نشده که باشگاه مصمم به تسویه آن است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان به پرداخت مطالبات فصل قبل تیم اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تعهدات سنگین بر جای‌مانده از فصل‌گذشته که مدیریت جدید با آن روبرو بود، هنوز بخشی از این بدهی باقی‌مانده که تسویه آن در دستور کار باشگاه قرار دارد. البته بخشی از این مبلغ نیز به قراردادهای این فصل اعضای تیم اختصاص پیدا کرده است.

رحیمی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات بازیکنان در صدر اولویت‌های مالی باشگاه قرار دارد خاطرنشان کرد: عملکرد باشگاه در ۳،۴ ماه اخیر موید این نکته است که اراده کامل برای پرداخت حقوق کامل اعضای تیم وجود دارد. از این نظر پرداخت‌ها را تفکیک نکردیم، چون از نظر باشگاه مجموع مطالبات مربیان و بازیکنان ملاک عمل قرار دارد که مرحله به مرحله نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

مدیر عامل پرسپولیس تاکید کرد: البته ما هم بر اساس منابع مالی دریافتی که عمده آن از ناحیه اسپانسر تامین می‌شود برای پرداخت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با انجام تعهدات مالی از سوی اسپانسر که بخشی از آن نیز محقق شده در جهت تسویه مطالبات تیم و بروز شدن باشگاه در این بخش حرکت می‌کنیم. امیدواریم اسپانسر باشگاه نیز با انجام تعهدات در زمان مقرر پرسپولیس را در این مسیر یاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز