خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

قلعه نویی: نفت را حرفه ای بردیم / پنالتی می توانست سرنوشت بازی را عوض کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۷۷

باقری نیا با یک عده جوان، فوتبال خوبی در مقابل استقلال تهران ارائه کرد و ما در حالی این بازی را بردیم که کمترین موقعیت گلزنی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوش شانس بودیم که مقابل نفت برنده شدیم چرا که آنها هم شانس برنده شدن داشتند اما خوشحالم که برتری مان را به حریف دیکته کردیم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: نیمه اول بازی متعادلی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم ولی ما با کنترل بازی و رعایت اصول حرفه ای موفق شدیم در همان نیمه اول به گل دست پیدا کنیم.

وی افزود: ولی نیمه دوم تیم حریف به علت فشار هواداران خود کنترل بازی را به دست گرفت و کار به گونه ای پیش رفت که حتی نفتی ها می توانستند برنده این بازی باشند.

قلعه نویی با تمجید از سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: باقری نیا با یک عده جوان، فوتبال خوبی در مقابل استقلال تهران ارائه کرد و ما در حالی این بازی را بردیم که کمترین موقعیت گلزنی را داشتیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: بازیکنان استقلال تهران در این بازی سخت و هوای گرم مردانه فوتبال بازی کردند و من از همه آنها تشکر می کنم به خصوص که در این بازی حریف یک ضربه پنالتی نیز به دست آورد و شاید اگر آن پنالتی به ثمر می رسید شرایط بازی به کلی دگرگون می شد.

قلعه نویی ادامه داد: حریف در نیمه دوم کاملا قدرت تاکتیکی خود را به ما دیکته کرد و این را اعتراف می کنم زیرا اهل دروغ نیستم.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال تهران نیز مدعی شد: ما سال قبل به لحاظ مسائل فنی و مسائل غیر فنی دو تیم بودیم ولی امسال این شرایط تغییر کرده و ما از هر لحاظ یک تیم یکدل و هم صدا هستیم. امیدوارم مصدومان ما به زودی به ترکیب استقلال بازگردند تا مجبور نشویم از محمد قاضی به عنوان یک مهاجم در قلب دفاع استفاده کنیم. بی شک اگر ما همه بازیکنان مصدوم و ملی پوش خود را در اختیار داشته باشیم می توانیم زیباتر بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز