خبرگزاری کار ایران

هفته پیش باید می باختیم؛

قلعه نویی: حق مان باخت نبود / داور یک پنالتی ما را نگرفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۵۲

در بازی هفته قبل با نفت مسجد سلیمان به هیچ وجه مستحق پیروزی نبودیم اما با دو گل به برتری رسیدیم اما دراین بازی از هر نظر خوب بودیم اما به پیروزی نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست ۲ بر صفر مقابل نفت تهران گفت: به هیچ وجه حق مان باخت نبود و از هر نظر از حریف بهتر بودیم.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی درحالی که از شکست دو بر صفر تیمش برابر تیم نفت تهران ناراحت بود با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهارداشت: درآن بازی ما به هیچ وجه مستحق پیروزی نبودیم اما با دو گل به برتری رسیدیم اما دراین بازی از هر نظر خوب بودیم و موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم اما به پیروزی نرسیدیم.

وی افزود: در دیدار برابر نفت تهران روی اشتباهات فردی و داوری گل خوردیم و درحالی که حق مان برد بود، باختیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درادامه عملکرد خوب دروازه بان تیم نفت تهران علیرضا بیرانوند را ستود و تصریح کرد: این بازیکن روز بسیار خوبی داشت و هرچه توپ به دروازه اش آمد را گرفت.

قلعه نویی درپاسخ به این سئوال که وضعیت چمن ورزشگاه تختی را چگونه دیدید، عنوان کرد: کیفیت زمین خوب نیست دراین زمین بهتر از این نمی شود بازی کرد، بازی در آن خیلی سخت است و باید شانسی پیروز شد البته من در بردهایی که در این ورزشگاه نیز کسب کرده ایم نیز این حرف را تکرار کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بازیکنانش در این دیدار اظهارداشت: دراین بازی خیلی خوب بودیم ایجاد موقعیت نیز کردیم اما درساختار دفاعی ضعیف بودیم هنوز بازیکنان ما مصدوم و ملی پوش ما شرایط خوبی ندارند و آماده نیستند.

قلعه نویی ادامه داد: نبود میلاد فخر الدینی و یعقوب کریمی در این دیدار به ما لطمه زد.

وی با گلایه از وضعیت بازیکنان ملی پوش عنوان کرد: نمی دانم برای بازیکنان ملی پوش چه اتفاقی رخ داده است. اگر نگاه کنید بازیکنان ملی پوش سایر کشورها هم برای تیم ملی هم برای باشگاه به خوبی بازی می کنند اما نمی دانیم چرا هنوز به شرایط آرمانی نرسیده اند.

وی درباره عملکرد داوری این بازی گفت: داور دردقیقه ۴۲ برای ما یک پنالتی نگرفت و روی گل دوم هم روی علیرضا رمضانی خطا شد و این بار هم متاسفانه داور سوت نزد الته مقصر این باخت خودمان هستیم و آن را بر گردن کسی نمی اندازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز