خبرگزاری کار ایران

فیفا دفاعیه را بعد از یکسال فرستاد؛

تعیین مهلت ۱۰ روزه به پرسپولیس برای حل مشکل ژوزه

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۴۲

فیفا روز دوشنبه نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و این نامه همراه لایحه دفاعیه ژوزه و همکارانش آمد که یکسال قبل تحویل فیفا شده بود.

نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس در پرونده ژوزه گفت: فیفا روز دوشنبه نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و این نامه همراه لایحه دفاعیه ژوزه و همکارانش آمد که یکسال قبل تحویل فیفا شده بود.

به گزارش ایلنا، مصطفی شکری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه افزود: در مورد این نامه و عملکرد فیفا نکته خیلی جالبی وجود دارد و آن هم ارسال لایحه برای ما، یک‌سال پس از تحویل به فیفا است و در شرایطی که یک‌سال زمان گذشت، فقط مهلتی ۱۰ روزه برای ارسال پاسخ تعیین شده است.

وی ادامه داد: در ذیل لایحه دفاعیه، تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳ درج شده است، ابتدا تصور کردیم در درج تاریخ اشتباه شده اما تاریخی که فاکس درج کرده نیز ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ و ساعت ۱۲:۳۰ را نشان می‌دهد.

نامه فیفا هم در تاریخ یازدهم سپتامبر(۲۰ شهریورماه) صادر و با DHL ارسال شد که دیروز دوشنبه به دست ما رسید و در این نامه آمده باید پاسخ به مسائل مطرح شده و مستندات مربوط به آن را تا ۲۵ سپتامبر یعنی سوم مهرماه ارسال کنیم.

تعیین مهلت ۱۰ روزه بعد از یک‌سال خیلی عجیب است، بر همین اساس در حال تنظیم نامه‌ای هستیم تا فیفا زمان بیشتری را تعیین کند.

شکری خاطرنشان کرد: لایحه ارسالی وکیل ژوزه و ۳ همکارش که از لیسبون ارسال شده، حدود ۴۰ صفحه است و بیشتر به همان مسایلی پرداخته که در گذشته مطرح کرده‌اند. مستندات و مدارک ما آماده است، اما برای اینکه همه چیز دقیق باشد باید این لایحه و لایحه ارسالی باشگاه را یک‌بار دیگر بررسی کرد. در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با مدیریت باشگاه و منتقمی انجام می‌شود و با توجه به دستورالعمل باشگاه اقدام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز