خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر؛

پاقدم جادوگر خوب بود، پرسپولیس برد / روزهای خوش درخشان با پدیده دایی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۱۵

پرسپولیس با این ۳ امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد تا تیم درخشان خیز بلندی برای قرار گرفتن دوباره در جمع مدعیان لیگ برتر بردارد.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل آبی های اهوازی به رده ششم جدول رسید تا سرخ ها از بحرانی چند هفته ای خارج شوند و البته روزهای خوب درخشان در حالی رقم می خورد که پدیده دایی گل های سرخ ها را به ثمر می رساند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از روز نخست هفته دهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حالیکه مهمانی ویژه به نام علی کریمی دستیار جدید کارلوس کی روش به تماشای این دیدار آمده بود، با قضاوت غلامرضا جباری به مصاف تیم استقلال صنعتی خوزستان رفت که شاگردان حمید درخشان این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود رقم زدند تا پرسپولیس با این ۳ امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند و تیم درخشان خیز بلندی برای قرار گرفتن دوباره در جمع مدعیان لیگ برتر بردارد.

مهدی مومنی در دقیقه ۱۳ موفق شد بر روی اشتباه عجیب مدافعان پرسپولیس و واکنش عجیب تر سوشا مکانی جنوبی ها را در ورزشگاه آزادی پیش بیندازد، ولی در دقیقه ۳۰ محمد عباس زاده موفق شد روی حرکت خوب عالیشاه و پاس زمینی مهدی طارمی بازی را به تساوی بکشد تا سکوها کمی آرام شود.

در ادامه در دقیقه ۴۵ بر روی خطای مدافعان استقلال صنعتی خوزستان روی محمد نوری، داور به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد که محمد عباس‌زاده این ضربه را به گل دوم خود و پرسپولیس تبدیل کرد تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد و سکوها را در حضور کریمی راضی و خشنود به نیمه دوم امیدوار کند.

عباس زاده هفته پیش مقابل راه آهن نیز برای تیمش گلزنی کرده بود تا هم از زیر بار انتقادات اخیر خارج شود و هم به درخشان کمک کند تا پرسپولیس را پله پله در جدول ارتقا ببخشد. جالب تر اینکه عباس زاده بعد از گلزنی در حالی پشتک بارو زد که فردین معصومی که خود پشتک زنی هایش در یاد هواداران کشتی هنوز به یادگار مانده در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد این بازی بود. پرسپولیس با این پیروزی با ۱۵ امتیاز با یک پله صعود به رده هفتم رسید و استقلال خوزستان نیز با همان ۸ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

برنامه ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر به این شرح است:

جمعه ۴ مهرماه

پدیده - پیکان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه ثامن الائمه

ذوب‌آهن - استقلال، ساعت ۱۷:۲۰، ورزشگاه فولادشهر

فولاد - نفت تهران، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه غدیر

تراکتورسازی - سپاهان، ساعت ۱۷:۴۰، ورزشگاه یادگار امام(ره)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز