خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر؛

برتری یک نیمه ای ذوب آهن بر استقلال / تیم ژنرال در آستانه سومین باخت متوالی!

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۸۳

از نکات قابل توجه در این دیدار نیمکت نشنیی خسرو حیدری و جاسم کرار بود که بعد از بازگشت از مصدومیت قلعه نویی برای استفاده از آنها ریسک نکرده و در نیمه نخست این دو ستاره تیمش را بر روی نیمکت قرار داده است.

تیم فوتبال استقلال نیمه نخست مقابل ذوب آهن را با شکست به رختکن رفت.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از روز دوم از هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر تیم فوتبال ذوب آهن میزبان استقلال تهران بود که نیمه نخست این بازی را با یک گل برتری مقابل همان تهرانی خود به رختکن رفت.

در این دیدار پر برخورد مهدی رجب زاده در دقیقه ۵ موفق شد با ضربه ای از راه دور دروازه شاگردان امیر قلعه نویی را باز کند تا شوکی را به آبی های تهرانی وارد و آنها را در آستانه سومین شکست متوالی خود در لیگ قرار دهد.

در ادامه تلاش های استقلالی ها به جایی نرسید و بازی در نیمه نخست با همان یک گل اندوخته اصفهانی به پایان رسید.

از نکات قابل توجه در این دیدار نیمکت نشنیی خسرو حیدری و جاسم کرار و البته آرش برهانی بود که بعد از بازگشت از مصدومیت قلعه نویی برای استفاده از آنها ریسک نکرده و در نیمه نخست این دو ستاره تیمش را بر روی نیمکت قرار داده است.

در اواسط نیمه حضور یک تماشاگر جوان که روی پیراهن خود نوشته ای را به تماشاگران و بازیکنان دو تیم نشان می داد در زمین مسابقه بازی را با وقفه ای کوتاه مدت مواجه کرد که البته نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه این تماشاگر را به بیرون از زمین هدایت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز