خبرگزاری کار ایران

عدم پخش تلویزیونی ادامه‌دار نخواهد بود؛

فرکی: بازی با راه آهن آسان نخواهد بود / می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۶۱

سپاهان کارنامه‌اش مشخص است و تلاش می‌کنیم با کسب ۳ امتیاز در کورس با تیم‌های بالاتر خود یعنی تراکتورسازی و استقلال و همچنین تیم‌های پایین‌تر از خود قرار داشته باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: عدم پخش رقابت‌های لیگ برتر از تلویزیون ادامه‌دار نخواهد بود زیرا این موضوع خواسته مردم است.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و راه‌آهن اظهار داشت: پس از وقفه‌ای که در لیگ برتر به وجود آمد به مصاف راه‌آهن خواهیم رفت که این دیدار برای هر دو تیم اهمیت دارد و با هدف‌ در بازی حاضر خواهند شد. ما در جایگاهی هستیم که دوست داریم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم با توجه به اینکه راه‌آهن در پایین جدول است می‌خواهد به این هدف برسد تا خود را از انتهای جدول جدا کند.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل راه‌آهن کار ساده‌ای نیست هم این بازی حساس و هم برنامه‌ریزی شده است. دو تیم می‌خواهند به اهداف خود برسند. البته راه‌آهن همچون دو فصل گذشته زمانی که کار را آغاز کرده با مشکلاتی روبرو بود. استیلی و همکارانش تیم را به صورت متفاوت شکل دادند حالا خوب یا بد نتایجی کسب کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: راه‌آهن در جایگاه مناسبی قرار ندارد اما بازیکنان خوبی دارند که در این تیم می‌توانند مؤثر ظاهر شوند. این تیم با مشکلاتی روبروست که هنوز با آن دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان به همین دلیل هنوز نتوانسته‌اند کیفیت و توانایی خود را ارائه دهند. ما هم انگیزه‌های خود را داریم زیرا سپاهان کارنامه‌اش مشخص است و تلاش می‌کنیم با کسب ۳ امتیاز در کورس با تیم‌های بالاتر خود یعنی تراکتورسازی و استقلال و همچنین تیم‌های پایین‌تر از خود قرار داشته باشیم.

فرکی یادآور شد: امیدوارم شرایط جوی برای این بازی به گونه‌ای باشد که مزاحمتی برای بازیکنان ایجاد نکند و هر دو تیم بتوانند در زمین بازی خود را به خوبی به نمایش بگذارند و شاهد دیدار خوبی باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای این دیدار محرومی ندارند، گفت: یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که البته آسیب‌دیدگی آن جزئی است البته پزشکان آن تیم تا فردا در خصوص وضعیت آنها نظر خواهند داد. اگر مشکلی نداشته باشند به میدان خواهند رفت. سایر بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم ورود دوربین‌ها به ورزشگاه به خاطر اختلاف در قیمت حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: وظیفه ما مربیگری است هر کسی به دنبال وظایف خود است اما فکر می‌کنم این موضوع ادامه‌دار نخواهد بود زیرا پخش مسابقات فوتبال درخواست مردم است و باید به این مسئله توجه شود اما از طرفی هم حق با باشگاه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ است. درآمدی که از این بخش به فوتبال می‌رسد می‌تواند کمک زیادی به این رشته کند. اگر این اتفاق در فضای خوب و مسالمت‌آمیز بررسی شود و حق به حق‌دار برسد نیازی به این کارها نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز