خبرگزاری کار ایران

شکستی که پخش‌تلویزیونی نشد؛

شوک‌‌ ۳۰متری میداوودی به پرسپولیس‌ درخشان / کمالوند اسیر صمد شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۱۴

حضور علی کریمی دستیار کارلوس کی‌روش به همراه دیگر اعضای کادر فنی از نکات قابل توجه این دیدار بود که البته شاگردان درخشان جلوی چشم جادوگر اسیر تدابیر کامپیوتری جلالی شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با یک گل مغلوب سایپا و شاگردان مجید جلالی شد تا حمید درخشان دومین شکست خود را با سرخ‌ها این بار جلوی چشم جادوگر متحمل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر عصر امروز تیم‌های پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه آزادی به قضاوت تورج حق‌وردی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سایپا با تک گل دقیقه ۶۲ میلاد میداوودی به برتری رسید. میداووی موفق شد با شوتی از راه دور نیسلون را با توپ به تور دروازه بدوزد تا گلی زیبا و تماشایی را به ثمر رسانده باشد. در این دیدار حمید درخشان و تیمش که بعد از پیروزی راحت در جام‌حذفی، با روحیه‌ای مناسب ولی با مصدومان زیاد به این دیدار گام نهاده بودنذد، حریف جلالی و شاگردانش نشدند.

ترکیب پرسپولیس:نیسلون، اومانیا، سید میثم حسینی، محمد خانزاده، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، احمد نورالهی(پیام صادقیان)، محمد عباس‌زاده(افشین اسماعیل‌زاده)، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و مهدی طارمی(شهاب زاهدی)

ترکیب سایپا:محمدرضا اخباری، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، محمد نزهتی، کاوه رضایی، سیدمهدی سیدصالحی، حکیم نصاری، مجید ایوبی و حامد شیری

این دیدار که تحت تاثیر عدم پخش‌تلویزیونی و شوک فدراسیون فوتبال در ممانعت از ورود دوربین‌ها و گزارشگران صدا و سیما قرار داشت، با استقبال کم تماشاگران روبرو شد و در نهایت نیز در هوای سرد پاییزی سرخ‌پوشان متحمل پنجمین شکست فصل خود شدند. نارنجی‌پوشان سایپا با این برد ۱۹ امتیازی شد و با ۲ پله صعود کرد به در رده چهارم جدول رسید و شاگردان ناکام درخشان نیز با همان ۱۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفتند.

حضور علی کریمی دستیار کارلوس کی‌روش به همراه دیگر اعضای کادر فنی از نکات قابل توجه این دیدار بود که البته شاگردان درخشان جلوی چشم جادوگر اسیر تدابیر کامپیوتری جلالی شدند. این دومین شکست درخشان با پرسپولیس در لیگ برتر بود.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی که قضاوت آن را محمد ملکی بر عهده داشت موفق شد با گل دقیقه ۶۵ جلال الدین علی محمدی قابل گسترش فولاد تبریز و شاگران فراز کمالوند به برتری دست یابد. شاگران صمد مرفاوی پس از حذف زودهنگام از رقابت های جام حذفی انگیزه های بسیاری برای جبران داشتند و از سوی دیگر فراز کمالوند که نخستین حضور را بر روی نیمکت گسترش تجربه می کرد بدنبال شروعی خوب با تبریزی‌ها در لیگ بود، ولی نماینده تبریز دست خالی شهر قم را ترک کرد تا کمالوند شروع ناموفقی با تیم دوم شهر تبریز داشته باشد. صبا با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت و تیم گسترش فولاد نیز با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

در آخرین دیدار روز نخست هفته دوازدهم استقلال خوزستان با قضاوت احمد صالحی در خانه مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد تا سهم شاگردان ویسی از این دیدار خانگی فقط یک امتیاز باشد. با این نتیجه استقلال صنعتی ۱۲ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دوازدهم رسید و نفتی‌ها نیز با ۹ امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار دارد و به دنبال راهی برای فرار از سقوط در پایان فصل است.

ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم که عصر فردا برگزار می‌شود به این شرح است:
پدیده مشهد - استقلال تهران، ساعت ۱۵:۰۰
ملوان‌انزلی - نفت تهران، ساعت ۱۵:۱۵
راه‌آهن - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵:۳۰
ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان، ساعت ۱۶:۵۰
تراکتورسازی – پیکان تهران، ساعت ۱۷:۰۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز