خبرگزاری کار ایران

تا نیم فصل مسائل را تحمل می کنم؛

درخشان: داور دو پنالتی ما را نگرفت / بازیکنان بزرگ باید از پرسپولیس اطاعت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۹

امیدوارم روزی برسد که بازیکنان پرسپولیس خبردار به احترام این تیم بایستند. تا نیم فصل خیلی از مسائل را تحمل می کنم و امیدوارم که دیگر این موضوع تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول اصلا فوتبال خوبی بازی نکردیم و از عملکرد شاگردانم راضی نیستم ولی در نیمه دوم روند تیمی ما بهتر شد و توانستیم نتیجه بگیریم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: در مجموع مسابقه با پیکان بد نبود هرچند در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. واضح است که بعد از بازی ۱۲۰ دقیقه ای سنگین مقابل راه آهن شاداب بازی نکنیم و در نیمه دوم بچه ها خوب بازی کردند و یک بازی شناور را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم ولی با توجه به بی دقتی داور، دو پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شد اما در مجموع از بچه ها تشکر می کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

درخشان در باره اعتراض صادقیان به تعویض خود گفت: بازیکنان پرسپولیس باید درک کنند که در چه تیمی بازی می کنند و شاید هنوز به آن درک قطعی نرسیده اند. من به این دوستان می گویم که پرسپولیس بزرگ است و باید از آن اطاعت کنند. چه بازیکن تعویضی چه بازیکن نیمکت نشین باید تابع تصمیمات باشند. امیدوارم روزی برسد که بازیکنان پرسپولیس خبردار به احترام این تیم بایستند. تا نیم فصل خیلی از مسائل را تحمل می کنم و امیدوارم که دیگر این موضوع تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه صادقیان به او چه گفت تاکید کرد: حرف خاصی به من نزد ولی امیدوارم نوع رفتارش طوری باشد که تماشاگر احساس نارضایتی نکند. فوتبال به این شکل است که بازیکن یک روز آماده است و یک روز نیست. من هم همه را دوست دارم اما بازیکن باید حرفه ای رفتار کند.

وی با تاکید بر اینکه در دقیقه ۸۶ صادقیان نیمکت را ترک کرده، گفت: من این صحنه را ندیدم اما حتما او سردش بوده و به همین خاطر به رختکن رفته است.

درخشان در خصوص اینکه آیا قرار است مربی آلمانی به این تیم اضافه شود یا خیر گفت: اصلا چنین مسئله ای نیست و آن قدر مشکل داریم که به این مسائل کذب توجهی نمی کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنج شنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان رفت و یک بر صفر این تیم را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز