خبرگزاری کار ایران

تماشاگران به رحمتی توهین کردند؛

ابراهیم زاده: پرسپولیس را تابحال این قدر ضعیف ندیده بودم / به سهل انگاری خودمان باختیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۳۰

تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد، روی سهل انگاری و کوتاهی دو بازیکن گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی ها ندارم. شکست امروز حق ما نبود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تاکنون تیم پرسپولیس را این قدر ضعیف ندیده بودم و تنها به خاطر بی تجربگی بازیکنان مان نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگاران در ورزشگاه تختی تهران افزود: پیکان امروز به دو بازیکن کم تجربه خود و یک بازیکن با تجربه پرسپولیس باخت.

وی با بیان اینکه باید به بازیکنان ملی احترام بگذاریم، اظهار داشت: حرف من با باشگاه ها و مردم است. ما در تبریز و ساری شاهد بودیم که به مهدی رحمتی توهین شد و امروز هم به او توهین کردند. نمی دانم چه کسی باید جلوی این مسائل را بگیرد.

ابراهیم زاده با اظهار تعجب از توهین به خانواده رحمتی گفت: من برای تمام مردم احترام قائل هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که بازیکنان در جایگاه خاصی قرار دارند. نباید به خانواده آنها توهین کنیم و باید احترام شان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس افزود: بازیکنان پیکان مسلط به بازی بودند. تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد، روی سهل انگاری و کوتاهی دو بازیکن گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی ها ندارم. شکست امروز حق ما نبود.

ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: سعی می کنیم در نیم فصل دوم، شش بازیکن را جذب کنیم. تاکنون با سه بازیکن به نام های سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان صحبت کرده ایم.

تیم پیکان عصر پنجشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم پرسپولیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز