خبرگزاری کار ایران

در نیم فصل به کسی جام نمی دهند؛

کلانتری: صبا بین ۶ تیم اول باقی می‌ماند / به استقلال گل می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۴۲

استقلال تیم بسیار خوبی است، اما نقطه ضعف‌هایی دارد که ما در هفته اخیر روی آن کار کردیم و امیدوارم با یک نمایش خوب پیروز میدان باشیم.

هافبک تیم فوتبال صبای‌قم عنوان داشت: مقابل استقلال گلزنی می‌کنم و به روند ابتدای فصلم ادامه می‌دهم.

ایوب کلانتری درخصوص بازی امروز تیمش با استقلال به خبرنگار ایلنا گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد مقابل استقلال نتیجه بگیریم. نباید فراموش کنیم استقلال تیم بسیار خوبی است، اما نقطه ضعف‌هایی دارد که ما در هفته اخیر روی آن کار کردیم و امیدوارم با یک نمایش خوب پیروز میدان باشیم.

وی با بیان اینکه بازی‌های سختی تا این هفته پشت سر گذاشتیم، افزود: فکر می‌کنم هیچ کدام از حریفان ما قوی‌تر از سپاهان نبود که توانستیم یک امتیاز از آنها در اصفهان بگیریم. وقتی فعل خواستن را درک کنیم و بازیکنان تمرکز داشته باشند ادامه روند خوب‌مان تا پایان نیم فصل دور از دسترس نیست.

بازیکن صبا یادآورشد: ۹۰درصد تیم‌ها به طرز بازی یکدیگر آشنایی دارند و این کار را برای همه سخت خواهد کرد.

کلانتری تاثیر قرار گرفتن بین تیم‌های بالای جدول در نیم‌فصل را برای ادامه کار مفید دانسته و ابراز داشت: اگر تیمی در نیم‌فصل، اول شود به آن جام نمی‌دهند، ولی برای ادامه کار در لیگ شرایط را بهتر می‌کند و می‌توان با روحیه بهتری به استقبال مسابقات رفت. ما بازیکنان تلاشمان را خواهیم کرد جزو ۶ تیم اول باقی بمانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا یک باره روند گلزنی‌اش در ابتدای فصل قطع شد، گفت: مقابل استقلال گلزنی می‌کنم و به آن دوران بر می‌گردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز