خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال تماشایی سرخابی های پایتخت با تبریز / گسترش نمی خواهد هت تریک کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۲۱

در چهاردهمین ایستگاه از مسابقات لیگ برتر فوتبال، این هفته گسترش فولاد و تراکتورسازی دو تیم تبریزی لیگ در برابر پرسپولیس و استقلال تهران قرار می گیرند.

شاگردان فراز کمالوند در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، به مصاف سرخوشان پایتخت می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهاردهمین ایستگاه از مسابقات لیگ برتر فوتبال، جدال سرخابی های تبریز و تهران است.

این هفته از رقابت ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود و روز پنجشنبه(۱۵ آبان) تیم گسترش فولاد در تهران به مصاف پرسپولیس می رود و روز جمعه تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران است.

گسترش فولاد تبریز که با هدایت فراز کمالوند، در دو دیدار از لیگ برتر به میدان رفته است، دو شکست با نتایج یک بر صفر و سه بر یک، مقابل صبای قم و تراکتورسازی بدست آورده است و روند بحرانی این تیم همچنان ادامه دارد؛ از سویی دیگر، حذف آبی پوشان تبریزی از دور رقابت های جام حذفی نیز وضعیت این تیم را بحرانی تر کرده است.

پرسپولیس تهران نیز در سه دیدار گذشته خود دو شکست و یک پیروزی داشته است و بازی هفته سیزدهم این تیم با پیروزی یک گل مقابل پیکان همراه بود و صعود سرخپوشان تهرانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، روحیه ی این تیم را در وضعیت بهتری قرار داده است.

فراز کمالوند که با انگیزه زیادی کار خود را در گسترش فولاد آغاز کرد، اصلا دوست ندارد سومین دیدار پشت سر هم خود را با شکست پشت سر بگذارد و به همین دلیل با انگیزه زیادی تیمش را مقابل پرسپولیس قرار می دهد.

پرسپولیس تهران هم اکنون در پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، با ۵ برد، ۳ تساوی و ۵ شکست، ۱۸ امتیازی است و در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

گسترش فولاد نیز با تنها دو پیروزی و ۵ تساوی و ۶ شکست، با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز