خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ در غرفه ایلنا:

هواداران از امروز برای تهیه بلیت دربی اقدام کنند / احتمال بلیت فروشی در روز مسابقه

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۰۱

از هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی درخواست می کنیم چنانچه در نظر دارند دربی پایتخت را از نزدیک تماشا کنند از همین امروز نسبت به خریداری اقدام کنند.

رئیس سازمان لیگ عصر امروز(سه شنبه) با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی تهران از غرفه ایلنا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در چهارمین روز از فعالیت نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها، با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا به سئوالات خبرنگار ورزشی ایلنا پاسخ داد.

مهدی تاج گفت: تمامی بازی های هفته ۱۵ به استثناء دیدار ملوان با نفت مسجد سلیمان عقب افتاده و روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

رییس سازمان لیگ برترفوتبال درباره بلیت فروشی دربی پایتخت گفت: بلیت شهرآورد ۷۹ فقط به صورت الکترونیکی فروخته می شود و هواداران ازهم اکنون می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مهدی تاج با اشاره به اینکه مقدمات فروش بلیت الکترونیکی فراهم شده است، افزود: بر همین اساس از هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی درخواست می کنیم چنانچه در نظر دارند این بازی را از نزدیک تماشا کنند از همین امروز نسبت به خریداری اقدام کنند.

وی درپاسخ به این سئوال که اگر هواداران به هر دلیلی نتوانستند بلیت این دیدار را به صورت الکترونیکی خریداری کنند، آیا سازمان لیگ برای فروش بلیت در ورزشگاه نیز تدابیری اندیشیده است، افزود: امیدواریم تمامی بلیت های این بازی از طریق الکترونیکی که الزام AFC است به فروش برود و کار به فروش دستی نکشد.

رییس سازمان لیگ برتر درعین حال اضافه کرد: البته اگر این اتفاق نیفتد بلیت های باقیمانده را در روز بازی و در ورزشگاه در اختیار هوادارانی که نتوانستند این بلیت ها را تهیه کنند قرار خواهیم داد.

تیم های پرسپولیس و استقلال هفتادونهمین شهرآورد پایتخت را روز یکشنبه دوم آذر ماه برگزار می کنند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع با شعار آزادی مسئولانه بعداز ظهر شنبه(۱۷ آبان ماه ۹۳) در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.

این نمایشگاه تا ۲۳ آبان ماه در مصلی تهران دایر خواهد بود و علاقمندان و بازدیدکنندگان می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ از غرفه های نمایشگاه بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز