خبرگزاری کار ایران

کیفیت مسابقه به ما ارتباطی ندارد؛

تاج: دربی پیشانی فوتبال کشور است / امیدوارم دربی گل داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۳۷

دربی برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است و باید ۱۰۰ هزار تماشگر این بازی را به خوبی هدایت کرده تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در جلسه هماهنگی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد این مسابقه پیشانی فوتبال کشور است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج ضمن بیان این مطلب افزود: اگرچه برخی‌ها بر این اعتقادند این بازی اهمیت خاصی ندارد و اگر کم تماشگر هم برگزار شود مهم نیست اما اکنون مسئولان رده بالای کشور به این نتیجه رسیده اند که باید این جوانان را به حضور در ورزشگاه ها ترغیب کرد تا آنان به بستر هایی که به انحراف جوانان کشیده می شود رجوع نکنند زیرا این موضوع به نفع نظام و جامعه نیست.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت غلاحسین مظلومی درباره برنامه های فرهنگی این دیدار اظهار کرد: برنامه های ویژه ای از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برای این بازی تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به بزرگداشت هفته بسیج، شهدای وزش کشور و شهدای چوار اشاره کرد.

وی بیان کرد: بازی دربی برای ما مهم است به همین دلیل جلسه های متعددی را در این رابطه تاکنون برگزار کرده ایم.

مهدی تاج گفت: برخلاف سال های گذشته امسال مدیران و مسئولان باشگاه های استقلال و پرسپولیس علیه همدیگر مصاحبه نکرده اند و در این رابطه از آنان تشکر و قدردانی می کنم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: این نوع مصاحبه ها در سال های گذشته رایج بوده و باعثمی شد که در زمان بازی نیز به سکو ها انتقال می یافت اما امسال این حرکت بدون شک بار مثبت فرهنگی در پی خواهد داشت.

وی افزود: وظیفه سازمان لیگ برگزاری منظم بازی است و کیفیت مسابقه به ما ارتباطی ندارد اما امیدوارم تماشگران این بازی شاهد رد و بدل شدن گل در این بازی باشند تا از دیدن این بازی لذت ببرند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: از همه دست اندر کاران این مسابقه از جمله مدیران صداو سیما یگان ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری منطقه ۲۲، حراست وزارت ورزش، مدیران مجموعه ورزشی آزادی، شرکت واحد اتوبوس رانی تشکر و قدر دانی می کنم.

تاج گفت: دربی برای نظام یک فرصت و برای مدیریت شهری یک امتحان است و باید ۱۰۰ هزار تماشگر این بازی را به خوبی هدایت کرده تا بازی به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ با تشکر از مدیران صداو سیما که برای پوشش تصویری و رادیویی این دیدارتلاش گسترده ای را انجام می دهند، افزود: از زین العابدین مدیر محترم شبکه ۳ و هاشمی نماینده ایشان که از چند روز قبل از داربی به استقبال این دیدار رفتند نیز قدردانی می کنم امیدوارم در ساعات باقی مانده به شروع بازی نیز نسبت به ترغیب تماشاگران برای حضور در ورزشگاه در شبکه های مختلف اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز