خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

برتری یک نیمه‌ای صبای‌قم و ذوب‌آهن مقابل فولاد و پدیده

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۳۴

در این دیدار که به قضاوت بیژن حیدری و در حضور هزار تماشاگر جریان دارد، تک گل تیم فولاد تو. سط ایول در دقیقه ۶ وارد دروازه تیم فولاد خوزستان شد.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صبای قم از هفته پانزدهم لیگ برتر در نیمه نخست با برتری تیم صبای‌قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای‌قم در ورزشگاه تختی اهواز پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم صبای قم به پایان رسید. در این دیدار که به قضاوت بیژن حیدری در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر جریان دارد، تک‌گل تیم فولاد تو. سط ایوبل در دقیقه ۶ وارد دروازه تیم فولاد خوزستان شد.

در این دیدار تیم فولاد خوزستان با ترکیب علیرضا سلیمی، مساریچ، سروش سعیدی، امید خالدی، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله زاده، مهدی بدرلو، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و چاگو به میدان رفت.

تیم صبای قم نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، وحید علی آبادی، آیوبل، محمد امین آرام طبع، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی، هادی شکوری، پیروز قربانی، احمد حسن زاده، فرشید باقری و سید احمد مهدی زاده وارد میدان شد.

پس از گل برتری صبای‌قم، تیم فولاد که از حمایت تماشاگرانش نیز سود می‌برد حملات خطرناکی روی دروازه صبای‌قم تدارک دید ولی در زدن ضربات نهایی توفیقی نداشت تا نیمه نخست را به میهمان خود واگذار کند.

در دیگر دیدار همزمان امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان در نیمه اول با گل دقیقه ۱۴ مرتضی تبریزی با یک گل از پدیده‌مشهد پیش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز