خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

شکست خانگی فولاد مقابل صبای‌قم / ذوب‌آهن، پدیده را نقره‌داغ کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۸۲

تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تیم های فولاد خوزستان و پدیده مشهد به برتری دست یافتند تا با صعودی چند پله ای در جدول موقعیت خود را بهبود ببخشند.

تیم‌های صبای‌قم و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده‌مشهد به برتری دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فولاد خوزستان در عین ناباوری با تک گل دقیقه ۶ آیوبل مغلوب شاگردان مرفاوی شد تا صبای‌قم با این برد، ۲۳ امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار سلیمی سنگربان‌فولاد با کارت قرمز بیژن حیدری داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد. تیم فولاد با این شکست خانگی با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز ذوب‌آهن اصفهان با ۲ گل پدیده‌مشهد را بدرقه کرد. ذوبی‌ها در هر نیمه یک‌بار دروازه پدیده را باز کردند تا به یک پیروزی با ارزش دست یابند. گل‌های تیم ذوب‌آهن در این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه ۱۴ و مسعود حسن‌زاده در دقیقه ۸۳ به ثمر رساندند.

تیم ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رده‌نهم جدول صعود کرد. تیم پدیده‌مشهد نیز با همین تعداد امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در آخرین دیدارهای باقی‌مانده از هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۴ گسترش‌فولاد تبریز به مصاف راه‌آهن می‌رود و در دیگر دیدار پرسپولیس از ساعت ۱۸ در دربی هفتاد و نهم مهمان استقلال تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز