خبرگزاری کار ایران

دربی هفتاد و نهم(۱۶)؛

درخشان: دست بازیکنانم را می بوسم / شکست دادن استقلال واقعا شیرین است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۱۸

سرمربی پرسپولیس گفت: برتری مقابل استقلال واقعا شیرین است به خصوص اینکه در نیمه دوم کاملا برتر بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه دست بازیکنان خود را می بوسد، عنوان کرد: این برد را به هواداران تقدیم می کنم و تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید درخشان پس از برتری تیمش در شهرآورد ۷۹ عنوان کرد: ابتدا باید درگذشت غلامحسین مظلومی از بزرگان فوتبال کشور را تسلیت بگویم.

وی افزود: در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و در حالیکه روند این دیدار به تعادل کشیده شده بود بر اثر یک اشتباه دروازه پرسپولیس باز شد.

درخشان با اشاره به اینکه تیمش در نیمه دوم بازی روانی از خود نشان داد، گفت: روش بازی را در نیمه دوم تغییر داده و خوشبختانه به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: هرچند با اخراج امید عالیشاه فشار زیادی روی دروازه سرخپوشان بود اما خدا را شکر می کنیم که به برتری دست یافتیم.

وی ادامه داد: دراین هفته تمرینات بسیار خوبی داشتیم تا ضعف های خود را برطرف سازیم و خوشبختانه مشکلات گلزنی خود را برطرف ساختیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: برتری مقابل استقلال واقعا شیرین است به خصوص اینکه در نیمه دوم کاملا برتر بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

درخشان افزود: مصدومیت های متوالی در این روزها سبب شد تا ترکیب ما و حتی فهرست بازیکنان تغییر کند.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا با این پیروزی پرسپولیس از حاشیه فاصله می گیرد، عنوان کرد: نمی دانم چرا همواره از این سئوال ها مطرح می شود. باور کنید تیم در آرامش است و مشکلی وجود ندارد.

سرمربی پرسپولیس گفت: از امروز به فکر تقویت تیم هستیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درخصوص نباختنش در دوران مربیگری مقابل استقلال گفت: به دنبال این مسایل نیستم و فقط به موفقیت تیم فکر می کنم.

سرمربی سرخپوشان درمورد غیبت پیام صادقیان عنوان کرد: پرسپولیس به مهره ها متکی نیست و تمامی بازیکنان برای موفقیت زحمت می کشند که پیام صادقیان یکی از آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز