خبرگزاری کار ایران

سرخ‌ها مهیای دیدار با نفت شدند؛

نخستین تمرین خالقی‌فر با سرخپوشان / حضور ۲ برزیلی در تمرینات

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۶۰

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت تهران در هوایی آفتابی و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از رویارویی با تیم نفت تهران را صبح امروز برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت‌تهران در هوایی آفتابی و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

رضا خالقی‌فر بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای اولین‌بار در تمرین این تیم شرکت کرد و با سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. ۲ بازیکن برزیلی نیز در محل تمرین حضور داشتند. مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس هم شاهد تمرین امروز بود. محمد نوری با هماهنگی کادر فنی، در تمرین قرمزپوشان حضور نداشت.

سرخپوشان از ساعت ۱۱:۵۰ به همراه سرمربی و کادر فنی تیم، وارد زمین شدند و تمرینات یکشنبه با صحبت‌های حمید درخشان آغاز شد.

بازیکنان بعد از گرم کردن، به بازی هندبال با ۲ دروازه بزرگ در یک چهارم زمین پرداختند که طی آن بازیکنان در مقابل دروازه یکدیگر توپ را باید با ضربه سر وارد دروازه می‌کردند. ضمن اینکه نیلسون و سوشا مکانی در مقابل دروازه آماده گلزنی با ضربات سر بودند.

کار با توپ و انجام کارهای تاکتیکی از تمریناتی بود که سرخ‌پوشان امروز انجام دادند. این تمرین به صورت شاداب و کم فشار انجام شد تا بازیکنان برای بازی فردا مقابل نفت تهران مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است؛ کادر فنی پس از پایان تمرین، ۱۸ بازیکن را برای حضور در اردوی این تیم انتخاب و معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز