خبرگزاری کار ایران

از سوی شعبه دیوان عدالت‌اداری؛

کارت معافیت رفیعی باطل اعلام شد / محرومیت سروش از دیدار با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۶۴

با این رای دیوان عدالت اداری ابطال کارت معافیت رفیعی تایید شده و او نمی تواند طبق نامه سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ به دلیل مشمول بودن در تیم فولاد خوزستان بازی کند.

شکایت سروش رفیعی بازیکن فولاد خوزستان از سازمان نظام وظیفه عمومی به دلیل ابطال کارت معافیتش در شعبه دیوان عدالت اداری رد شد.

به گزارش ایلنا، رفیعی در واکنش به ابطال کارت معافیتش از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و خواستار ابطال تصمیم این سازمان و صدور دستور موقت شده بود.

براین اساس شعبه دیوان عدالت اداری به دلیل ادعای رفیعی مبنی برداشتن معافیت کفالت پدرش با درخواست صدور درخواست موقت وی موافقت کرد و رفیعی با ارائه این دستور به سازمان لیگ موقتا در هفته شانزدهم مشغول بازی شد.

با توجه به صدور دستور موقت، شعبه دیوان عدالت اداری طبق قانون پرونده را خارج از نوبت رسیدگی ماهیتی کرد و در نهایت رای به رد شکایت شاکی(سروش رفعیی) داد.

با این رای دیوان عدالت‌اداری ابطال کارت معافیت رفیعی تایید شده و او نمی‌تواند طبق نامه سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ به دلیل مشمول بودن در تیم فولاد خوزستان بازی کند.

به این ترتیب رفیعی از دیدار روز پنجشنبه ۲۰ آذر مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر محروم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز