خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم در نهایت قهرمان‌لیگ شویم؛

فکری: تعطیلات فوتبال‌ما را هیچ‌جای دنیا ندارد / چرا اعتراضی به برنامه‌ریزی‌های غلط نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۵۵

استقلال نیز مانند چند تیم دیگر شانس قهرمانی است و با توجه به اینکه اختلاف ما با صدر تنها ۳ امتیاز است درست نیست که شانس‌استقلال کم بدانیم.

مربی استقلال معتقد است تعطیلات لیگ و بدن سازی هایی که تیمها مجبور به انجام آن هستند باعثفرسودگی بازیکنان و از بین رفتن کیفیت فنی لیگ طی چند فصل گذشته شده است.

به گزارش ایلنا، محمود فکری درباره شرایط استقلال گفت: بعد از پیروزی برابر راه‌آهن به یک آرامش‌نسبی دست یافتیم و توانستیم از زیر فشارها خارج شویم. ان‌شاالله تا قبل از دیدار با استقلال‌خوزستان چند جلسه تمرین با تمرکز بالا برگزار خواهیم کرد و خود را برای این دیدار مهم آماده می‌کنیم تا بتوانیم هر ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

مربی استقلال درباره شناخت از استقلال خوزستان افزود: استقلال‌خوزستان و مربی آنها را به خوبی می‌شناسیم و عملکرد آنها را کاملا زیر نظر داریم، اما تمامی اینها زمانی خود را نشان می‌دهد که بازیکنان در زمین دستورات‌فنی را اجرا کنند و اشتباهات تاثیرگذاری از آنها سر نزند. زمانی شناخت ما تاثیر خواهد داشت که بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و مجری خواسته‌های کادر فنی در زمین باشند.

وی درباره تعطیلی لیگ برتر و برنامه تیمش در این مدت تصریح کرد: بعد از چند روز تعطیلی که خود بخشی از برنامه آماده‌سازی تیم است و با تشخیص امیر قلعه‌نویی اعلام خواهد شد باید یک بدن‌سازی کامل انجام بدهیم. متاسفانه این بدن‌سازی‌ها یکی از بزگترین دلایل فرسودگی بازیکنان ما هست و دلیل اینکه نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند نیز همین موضوع است.

او ادامه داد: بدنسازی در طول‌فصل و فشارهای وارده به بازیکنان باعثمی‌شود افت کنند و این فشارها بر روی ملی‌پوشان بیشتر مشهود خواهد بود. همین موضوع باعث‌شده بازیکنان ما در ۲ سال گذشته دچار این افت‌ها شوند و این نوع تعطیلاتی که در فوتبال ما است در هیچ‌جا دیده نمی‌شود و نکته جالب این است که هیچ‌کس از این ایرادات صحبت نمی‌کند و هیچ انتقادی به این برنامه‌ریزی‌های غلط نمی‌شود.

فکری در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: استقلال نیز مانند چند تیم دیگر شانس قهرمانی است و با توجه به اینکه اختلاف ما با صدر تنها ۳ امتیاز است درست نیست که شانس‌استقلال کم بدانیم. اتفاقا به نظر من با توجه به نفراتی که در اختیار داریم شانس بسیار زیادی برای کسب این عنوان داریم و معتقدم می‌توانیم در نهایت قهرمان لیگ شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز