خبرگزاری کار ایران

چوب اشتباهات فردی را خوردیم؛

درخشان: تعطیلات لیگ نقش مهمی در بازسازی پرسپولیس دارد / می خواهیم با برد به تعطیلات برویم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۵۳

اردوهای ما ۱۰ روزه خواهد بود که یکی در داخل کشور و دیگری خارج از آن برگزار می شود. در واقع در طول این مدت، سه هفته کاری بسیار سنگین خواهیم داشت که سرنوشت ساز است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری برای جذب نفرات جدید بدون دغدغه، گفت: در تعطیلی مسابقات سه هفته کاری بسیار سنگین خواهیم داشت که نقش مهمی در بازسازی تیم دارد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان افزود: تمام تلاش ما این است که تعطیلات را بعد از کسب پیروزی در آخرین بازی آغاز کنیم. البته در این مدت مسابقات تعطیل است ولی ما پرکارتر از هر زمانی خواهیم بود. سعی می کنیم با توجه به محرومان و مصدومانی که در این بازی غایب هستند، از بدشانسی دور شویم و مصاف با فولاد را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی درباه نتایج دو هفته اخیر تیم با توجه به اینکه انتظار می رفت پیروزی شهرآورد سکوی پرتاب روانی تیم باشد، گفت: در این دو بازی نمایش خوبی از فوتبال داشته ایم اما در حالی که حریف تحت فشار ما بود، روی اشتباهات فردی در دقایق پایانی گل خوردیم. ما بعد از شهرآورد، روند رو به جلو را از نظر مسائل فنی فوتبال ادامه دادیم. تیم رو به رشد بود اما روی غفلت های آنی، نتایج را از دست می دادیم.

درخشان درباره دلیل گل های دقایق پایانی خاطرنشان کرد: این مساله به تمرکز بازیکن بر می گردد. بازیکنانی در این سطح که در جام جهانی بازی کرده اند، باید خیلی مراقب باشند. انتظار از چنین نفراتی بیشتر است و اگر آنها نتوانند به تیم کمک کنند، نمی توان از دیگران انتظار داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا نگران تاثیر منفی فشارها و انتقادها روی بازیکنانی مانند اومانا نیست، گفت: او جزو مهره های خوب پرسپولیس است اما به هر حال انتظارات از چنین بازیکنانی زیاد است. نگاه به بازیکن خارجی این است که بتواند تفاوت ایجاد کند و قرار است که آنها به تیم کمک کنند و باید تمرکز بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر بازیکن حرفه ای باید از پس این فشارها بر بیاید. فرق بین بازیکنان حرفه ای و آماتور در همین مسائل است.

وی درباره برنامه ریزی انجام شده در تعطیلی مسابقات افزود: برنامه ریزی ها صورت گرفته است. دو اردوی خوب را در نظر داریم که به روند بازسازی تیم کمک خواهد کرد. امیدواریم شرایطی بوجود آید که بتوانیم بدون دغدغه نفرات مورد نظر را جذب کنیم و بعد باید ببینیم چند نفر از بچه ها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. هر یک از اردوهای ما ۱۰ روزه خواهد بود که یکی در داخل کشور و دیگری خارج از آن برگزار می شود. در واقع در طول این مدت، سه هفته کاری بسیار سنگین خواهیم داشت که سرنوشت ساز است. البته برای تمام روزها برنامه ریزی شده است و امیدواریم در پایان این مدت پرسپولیس نزدیک به تفکرات خودمان و انتظارات هواداران را ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز