خبرگزاری کار ایران

نباید به فینال حذفی دل‌خوش کنیم؛

اسماعیل: باید بهترین کیفیتم را به کار بگیرم / با هدف‌های بزرگی به ذوب‌آهن آمده‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۱۵

وقتی حضور در ایران و ذوب‌آهن به من پیشنهاد شد با علی حمام مشورت کردم و او به من گفت در این انتخاب تردید نکن و اکنون من بسیار خوشحالم به این تیم پیوسته‌ام.

بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از حالا به فینال جام حذفی فکر نمی‌کنیم و باید تمرکز خود را ابتدا بر روی بازی‌های لیگ‌برتر قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، ولید اسماعیل بازیکن ملی‌پوش تیم ملی لبنان که با ۶۸ بازی ملی برای این تیم از این پس پیراهن تیم ذوب‌آهن را به تن خواهد کرد، گفت: خیلی خوشحالم به تیم بزرگ ذوب آهن پیوستم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده و من بازی‌هایش را قبلاً در لیگ قهرمانان دیده‌ام. وقتی حضور در ایران و ذوب‌آهن به من پیشنهاد شد با علی حمام مشورت کردم و او به من گفت در این انتخاب تردید نکن و اکنون من بسیار خوشحالم به این تیم پیوسته‌ام.

وی ادامه داد: من با هدف‌های بزرگی به ذوب‌آهن آمده‌ام. پیش از این و در نیمه اول رقابت‌ها من در کنار ذوب‌آهن نبودم و نمی‌توانم راجع به آن نظر بدهم، ولی از این پس بایستی بهترین کیفیتم را به کار بگیرم تا در موفقیت ذوب آهن سهیم باشم.

ولید اسماعیل اضافه کرد: خوشبختانه زمان خوبی به تیم اضافه شدم. فکر می‌کنم همه ما فرصت داریم تا آینده را بسازیم. زمان کافی برای هماهنگ شدن تیم وجود دارد و اگر قدر این زمان را بدانیم، خوب تمرین کنیم و مسابقات دوستانه خوبی داشته باشیم می توانیم در ادامه مسابقات هدف‌های خودمان را به خوبی دنبال کنیم.

اسماعیل ادامه داد: به نظرم این زمین، بازی و تصمیم مربی است که حکم می‌کند کدام بازیکن در تیم بازی کند و هیچ چیز نباید فراتر از قانونی که مربی اتخاذ می‌کند باشد، توانایی‌ها دیده می‌شود و امیدوارم فرصت پیدا کنم در کنار ذوب آهن و موفقیت‌هایش باشم.

بازیکن جدید ذوب‌آهن با ذکر این نکته که می‌داند تیمش باید در فینال جام حذفی به مصاف نفت تهران برود، اظهار داشت: من فیلم بازی‌های ذوب آهن را دیده‌ام و می‌دانم شرایط فوتبال ایران به چه نحوی است. آن طور که من می‌دانم فینال رقابت‌های جام حذفی بعد از لیگ است، بنابراین ما حق نداریم از الان به آن مسابقه فکر کنیم و از لیگ غافل شویم. ما باید بدانیم، ۱۳ بازی بسیار مهم در لیگ برتر داریم که باید در آنها نتایج خوبی بگیریم. اگر درصدی احتمال بدهیم در فینال حذفی نتوانیم موفق شویم به این نتیجه می‌رسیم که باید لیگ را خیلی خوب و باکیفیت دنبال نمائیم و از طریق لیگ هدف رسیدن به آسیا را تجربه نماییم، حتی اگر این کار بسیار سخت باشد.

اسماعیل در پایان خطاب به مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن گفت: من روزهای قبل که برای تست‌پزشکی به اصفهان آمدم متوجه شدم مردم این شهر فوتبال را خیلی دوست دارند و برخورد پر احساس آنها را دیدم. امیدوارم در این فصل بتوانیم هدیه‌های خوبی برای آنها داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز