خبرگزاری کار ایران

مردم بازی هجومی را دوست دارند؛

قلعه نویی: گل‌های تاکتیکی نمی‌خوریم / عنایتی، رهبر داخل زمین استقلال است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۵۰

شرایطی پیش آمد که وحید طالب‌لو به این تیم برگردد. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم با برگشتنش به این تیم بتواند کمک خوبی به استقلال کند.

سرمربی آبی‌پوشان معتقد است تیمش اکثر گل‌هایی را که می‌خورد از روی تاکتیک حریفان نیست و بر اساس اشتباهات‌فردی گل دریافت می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت‌تیم‌استقلال در اردوی‌کیش گفت: تیم ما ۳ قسمت است. یک قسمت افرادی هستند که عضو تیم ملی هستند. قسمت دیگر کسانی هستند که یا مصدوم شده‌اند و یا پول‌شان را نگرفته‌اند و قسمت بعدی ما هستیم که با ۱۳ نفر در این اردو به کیش سفر کردیم.

سرمربی تیم استقلال درخصوص جابجایی دروازه‌بان‌های این تیم گفت: رحمتی اول فصل از این تیم جدا شد. پس از آن، یک دروازه‌بان خارجی را آوردیم، ولی شرایطی پیش آمد که وحید طالب‌لو به این تیم برگردد. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم با برگشتنش به این تیم بتواند کمک خوبی به استقلال کند.

قلعه‌نویی درباره تقویت خط حمله و دفاع تیم و گل‌خوردن و یا گل‌نخوردن در شرایط مختلف گفت: بعضی وقت‌ها در شرایطی، گل‌های زیادی می‌زنیم، ولی در همان زمان ممکن است گل هم بخوریم. این نشان‌دهنده این است که کادر فنی افکار هجومی دارد. طبیعی است مردم دوست دارند در یک بازی به جای یک – هیچ، دو - یک یا سه – دو ببینند. قوانین‌فیفا به سمتی رفته که گل زیاد رد و بدل شود. در سال‌جاری نیز ما این کار را انجام می‌دهیم. اکثر گل‌هایی را که ما خوردیم از روی تاکتیک حریف نیست، اشتباهات فردی است. یعنی ۸۰ درصد گل‌هایی که ما خوردیم اینگونه بوده، ولی به هر صورت ما باید این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص رضا عنایتی که از تیم پدیده دوباره به استقلال بازگشته اظهار داشت: یکی از علت‌هایی که رضا عنایتی را به استقلال برگرداندیم این است که ما داخل زمین بازیکنی که بار روحی و روانی و وزنه تیم را بالا ببرد نداشتیم. به همین دلیل عنایتی را به عنوان کاپیتان تیم آوردیم که هم مقبولیت خوبی دارد و هم بازیکن فرصت‌طلبی است. من فکر می‌کنم با آمدن عنایتی، مشکل رهبری داخل زمین هم برطرف شود.

وی درخصوص فصل نقل و انتقالات و جذب نیروهای مد نظر خود گفت: به غیر از محسن مسلمان تمام بازیکنانی که مد نظر ما بود را جذب کردیم.

سرمربی تیم استقلال درباره اردوی این تیم در کیش گفت: کیش از امکانات‌ورزشی خوبی برخوردار است و شرایط آب و هوای مساعدی برای برگزاری اردوها و مسابقات‌ورزشی را داراست. این عوامل باعث‌شده نه تنها تیم استقلال، بلکه همه تیم‌ها برای برپایی اردو به جای برپایی اردو در سایر کشورها به جزیره کیش سفر کنند. البته امیدواریم چند زمین چمن مناسب‌تر در کیش ساخته شود.

تیم استقلال از ۱۳ دی ماه به منظور برپایی اردوی ۱۲ روزه به جزیره کیش سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز