خبرگزاری کار ایران

اتفاق‌جدیدی در پرونده‌سیاسی نیفتاده؛

خواجه‌وند: دریافتی بازیکنان‌پرسپولیس بالای ۶۰درصد بوده / سرخ‌ها هفته‌آینده در امارات

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۷۴

میانگین پرداختی باشگاه به بازیکنان بالای ۶۰ درصد بوده و به همین دلیل هم مطرح کردن بحث‌هایی مانند عدم دریافت مطالبات بازیکنان صحت ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که مشکل مطالبات بازیکنان این تیم مساله خاصی نیست، چراکه دریافتی‌های بازیکنان حتی بیشتر از خیلی از باشگاه‌های دیگر است.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتشار خبری مبنی بر حضور پیام صادقیان در باشگاه برای دریافت مطالباتش و بی نتیجه‌بودن جلسه‌اش با باشگاه گفت: تا زمانی‌که من در باشگاه حضور داشتم، پیام به باشگاه مراجعه نکرده بود، ضمن اینکه حضور و رفت و آمد بازیکنان به باشگاه مساله‌ای عادی است.

وی ادامه داد: باشگاه مکانی اداری محسوب می‌شود و بازیکنان برای مسائل مختلف اداری به باشگاه مراجعه می‌کنند و حضور صادقیان نیز شاید در همین ارتباط بوده، ولی اینکه مطرح شود جلسه‌ای بی‌نتیجه برای دریافت مطالباتش باشد، اینگونه نبوده، چراکه دریافتی بازیکنان پرسپولیس خوب بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

خواجه‌وند در ادامه تاکید کرد: میانگین پرداختی باشگاه به بازیکنان بالای ۶۰ درصد بوده و به همین دلیل هم مطرح کردن بحث‌هایی مانند عدم دریافت مطالبات بازیکنان صحت ندارد.

سخنگوی پرسپولیس همچنین درخصوص اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که ممکن است بازیکنان در اعتراض به وضعیت پرداختی‌ها دست به اعتصاب بزنند نیز متذکر شد: چنین چیزی واقعیت ندارد و بازیکنان نیز این موضوع را تکذیب کردند.

وی در باره آخرین وضعیت حمید رضا سیاسی که مدت‌ها است در بازداشت به سر می‌برد نیز یادآور شد: اتفاق جدیدی در این باره نیفتاده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. ما هر لحظه منتظر آزادی وی هستیم. هنوز هم اطلاعات‌دقیقی درباره دلایل طولانی شدن پروسه رسیدگی به پرونده وی وجود ندارد، چراکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و هیچ‌گونه اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نمی‌کند. ما همچنان منتظر روشن شدن وضعیت وی هستیم.

خواجه‌وند همچنین درباره اردوی پرسپولیس در امارات نیز گفت: این اردو قرار است هفته آینده انجام شود، ولی هنوز جزئیات این سفر مشخص نیست و بزودی اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز