خبرگزاری کار ایران

اولین سری پرداخت‌ها انجام شد؛

خواجه‌وند: بازیکنان پرسپولیس اعتصابی نکردند / مشکلات در حال حل‌شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۸۸

بعد از بروز مشکلات، وقفه در بعضی امور طبیعی بود، اما اولین سری پرداخت‌ها انجام شد و اقدامات برای ادامه این روال ادامه دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از بروز مشکلات، وقفه در بعضی امور طبیعی بود، اما اولین سری پرداخت‌ها انجام شد و اقدامات برای ادامه این روال ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند افزود: از جانب بازیکنان پرسپولیس اعتصابی روی نداده و با وجود وقفه‌ای که به جهت مشکلات پیش آمده در پرداخت‌ها روی داد، آنها تلاش کرده‌اند تا برنامه‌های آماده سازی را دنبال کنند. البته طبیعی است که مسائل و مطالب خود را به بزرگان خانواده منتقل کنند و باشگاه هم تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه پیش آمد، طبیعی بود بعضی امور برای مدتی دچار وقفه شود که پرداخت‌ها به بازیکنان جزو این موارد بود. در این میان طاهری از زمانی که عهده‌دار مسوولیت شده‌اند به شدت پیگیر امور بودند و در روزهای اخیر هم با تمام توان به دنبال انجام پرداخت‌ها به بازیکنان بودند و در این راستا بعد از وقفه‌ای که پیش آمد، حالا اولین سری پرداخت‌ها انجام شد و اقدامات در حال انجام است تا این روال ادامه پیدا کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره موضوع دوپینگ شهاب زاهدی خاطرنشان کرد: جدای از مراجع ذیربط، خود باشگاه هم پیگیر این موضوع بوده و اقدامات باشگاه بر مبنای ابلاغ صورت گرفته دنبال خواهد شد.

خواجوند در پایان افزود: امور باشگاه در ابعاد مختلف مرحله به مرحله در حال انجام است. با توجه به پیگیری طاهری و دستور پرداختی که داده‌اند، وجوه مورد نظر در اختیار کادر فنی و بازیکنان تیم هم قرار می‌گیرد. مشکلات در حال حل شدن است و تاکید هم داشته‌اند که مشکلات این تیم‌ها نیز با توجه به اولویت‌ها پیگیری و حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز