خبرگزاری کار ایران

با حضور در درفشی‌فر صورت گرفت؛

جادوگر، مهمان ویژه پرسپولیسی‌ها / درخشان در پی متقاعد کردن کریمی!

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۱۸

حالا باید منتظر خبرهای جدید از درفشی‌فر بود تا ببینیم کریمی یک‌بار دیگر در اردوگاه سرخ‌ها مسئولیتی را بر عهده خواهد گرفت یا خیر…

جادوگر شماره ۸ عصر امروز با حضور در درفشی‌فر مهمان ویژه تمرین سرخ‌پوشان پایتخت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ علی کریمی که به قید حضور در جام‌ملت‌ها به همراه تیم ملی را زد و در تهران ماند، عصر امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد تا مهمان ویژه سرخ‌‌پوشان باشد.

کریمی که بارها با پیشنهاد حمید درخشان برای کمک به پرسپولیس مواجه بوده با حضور در تمرین امروز سرخ‌ها روشن خواهد شد که قصد کمک به تیم را در نیم فصل دوم دارد یا خیر. به نظر می‌رسد درخشان در پی متقاعد کردن جادوگر است تا از وجود او در نیم فصل دوم بهره ببرد تا بتواند وضعیت تیمش را بهبود ببخشد.

پرسپولیس در این فصل با مشکلات‌زیادی مواجه بوده و شاید حضور علی کریمی بتواند عصای دست درخشان شود تا این تیم از نظر روحی شارژ شود.

البته کریمی ابتدای فصل منتظر چراغ سبز دایی بود تا با حضور در جمع سرخ‌پوشان آخرین فصل حضورش در میادین را با تیم محبوبش سپری کند، ولی دایی پاسخی به کریمی نداد تا جادوگر با خاطرخ خوش قهرمانی با تراکتورسازان تبریزی کفش‌ها را برای همیشه بیاویزد.

همچنین با حضور کریمی در تمرین سرخ‌ها جلسه‌ای دو نفره بی وی و حمید درخشان برگزار شد که باید منتظر خبرهای جدید بود تا ببینیم کریمی یک‌بار دیگر در اردوگاه سرخ‌ها مسئولیتی را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. درخشان به دنبال متقاعد کردن کریمی برای حضور روی نیمکت سرخ‌ها دارد، اقدامی که به نظر می‌رسد با استقبال مدیران باشگاه نیز مواجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز