خبرگزاری کار ایران

از این همه بی‌برنامگی خسته شدم؛

آذری: اگر ناراحت نباشم عاقلانه نیست / حذف ما از جام‌ملت‌ها اتفاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۶۰

همین بی‌‌برنامگی و بی‌نظمی در مسابقات دارای تبعاتی است که باعثمی‌شود تیم ملی آن‌گونه از مسابقات جام ملت‌ها حذف شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم در فوتبال ما چه خبر است. اعصابم به دلیل تغییر زمان مسابقات به شدت به هم ریخته است.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تغییر زمان بازی ذوب‌آهن با پرسپولیس از ۱۵ به ۱۰ بهمن‌ماه اظهار داشت: همین بی‌‌برنامگی و بی‌نظمی در مسابقات دارای تبعاتی است که باعثمی‌شود تیم ملی آن‌گونه از مسابقات جام ملت‌ها حذف شود. عدم برنامه‌ریزی مناسب برای لیگ و فوتبال‌کشور باعثمی‌شود تبعات آن را در تیم ملی شاهد باشیم. فکر نکنید ما اتفاقی از جام‌ملت‌ها حذف شدیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک ورزشکار، مدیر و کسی که در حوزه‌ ورزش تحصیل کرده، قاعدتا اگر از این عدم برنامه‌ریزی صحیح و تغییر برنامه لیگ‌برتر ناراحت نباشم عاقلانه نخواهد بود.

آذری درباره اینکه مدیران فدراسیون فوتبال قبل از تعطیلات نیم‌فصل اعلام کرده بودند در صورت حذف زود هنگام تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا بازی‌های لیگ برتر زودتر آغاز خواهد شد گفت: من چنین موضوعی را نمی‌پذیرم، مگر می‌شود اینگونه عمل کرد باید با برنامه‌ریزی و روی تقویم پیش برویم. به این شکل نمی‌شود که مسابقات را پیش برد. چه ایرادی داشت مسابقات از همان ۱۵ بهمن برگزار می‌شد و ما هر ۵ روز یک بار مسابقه انجام می‌دادیم. یک جاهایی که می‌رسد می‌گویم باید با استانداردهای بین‌المللی پیش برویم الان تیم‌های اروپایی هر ۳ روز یک بار هم بازی می‌کنند.

وی افزود: هر ۵ روز یک بار بازی کردن استاندارد است اما متاسفانه کسی به این موضوعات توجه‌ای نمی‌کند. علم ورزش و فیزیولوژیک را نمی‌دانند. خودم هم از این همه بی‌برنامگی خسته شدم. این بی‌برنامگی فقط برای باشگاه‌ها هزینه دارد. دائما باید اردو بگذارند ازتیم‌ها دعوت کرده تا بازی دوستانه انجام دهند یا خود مسافرت می‌کنند تا بازی دوستانه برگزار کنند. همین تعطیلات ۵۳ روزه ۳۵۰ میلیون تومان برای هر باشگاه هزینه داشته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: ما برای یک چرخه ۵۳ روزه برنامه‌ریزی کرده بودیم یک هفته آن با اعلام برنامه جدید لیگ برتر ناقص شد و زمان تمرینات فاز سرعتی خود را از دست دادیم و در این شرایط باید وارد مسابقات شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز