خبرگزاری کار ایران

چرخ لیگ برتر‌دوباره به‌حرکت درمی آید؛

جدال‌بزرگ قلعه‌نویی و فرکی در میدان‌آزادی / یحیی با سبزها رودرروی پرسپولیس درخشان

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۴۵

پس از وداع تلخ تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا حالا آغاز دوباره لیگ و رقابت تیم های مدعی درصدر جدول برای قهرمانی و تلاش قعرنشینان برای عدم سقوط می تواند تنور فوتبال کشور را داغ و جذاب کند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از وقفه ای ۵۰ روزه از امروز(پنجشنبه) بار دیگر گرمابخش فوتبال داخلی خواهد بود تا در کوران نیم فصل دوم قهرمان لیگ چهاردهم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هفدهم لیگ برتر روز ۲۰ آذرماه به پایان رسید و حالا پس از پایان حضور تیم ملی ایران در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از امروز هفته هجدهم آغاز می شود تا فصل جاری لیگ برتر که در راه آماده سازی تیم ملی نزدیک به ۵۰ روز تعطیل بود، دوباره آغاز به کار کند.

پس از وداع تلخ تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت های آسیا حالا آغاز دوباره لیگ و رقابت تیم های مدعی درصدر جدول برای قهرمانی و تلاش قعرنشینان برای عدم سقوط می تواند تنور فوتبال کشور را دوباره داغ کند تا ناراحتی از ناکامی تیم ملی در استرالیا را در بین علاقمندان کاهش دهد.

در این هفته از مسابقات و در حساسترین دیدارها، نفت تهران صدرنشین که با هدایت علیرضا منصوریان و در اختیار داشتن جوانان شایسته ای چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، امین حاج محمدی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا در صدر جدول رده بندی قرار دارد در تهران به مصاف استقلال خوزستان می رود.

ذوب آهن و پرسپولیس در دیداری جذاب در فولادشهر برابر یکدیگر صف آرایی می کنند. حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سرمربیگری ذوب آهن و رویارویی او با تیم سابقش از جذابیت های این دیدار است.

ذوب آهن چندی پیش در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را ۲ بر یک شکست داد تا به دیدار نهایی جام حذفی راه یابد و دیدار روز جمعه می تواند حالت انتقامی برای پرسپولیسی داشته باشد که با تغییرات زیادی در جمع بازیکنان خود مواجه شده است.

فولاد یکی از مدعیان قهرمانی نیز باید از راه آهنی پذیرایی کند که با مشکلات مدیریتی مواجه شده و در شرایط سخت مالی قرار دارد. راه آهن هم اکنون علی لطیفی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و این مربی جوان کار بسیار سختی برای جلوگیری از سقوط خواهد داشت.

در مهمترین دیدار این هفته استقلال و سپاهان در دیداری تعیین کننده که می تواند هزاران تماشاگر را به ورزشگاه آزادی بکشاند، رقابت می کنند. برنده این دیدار بدون تردید در جاده قهرمانی باقی خواهد ماند و تیم بازنده برای رسیدن به این موفقیت کار سختی خواهد داشت.

دیدارهای که امیرقلعه نویی و حسین فرکی در سال های اخیر داشته اند همواره زیبا و پرهیجان بوده است که باید به این مساله رقابت دیرینه آبی پوشان پایتخت با طلایی پوشان دیار زاینده روز را نیز اضافه کرد.

رقابت ملوان بندرانزلی که قعرنشین مطلق لیگ برتر است با تراکتورسازی مدعی هم می تواند با جذابیت های خاص خواهد همراه باشد.

برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۹ بهمن ماه:

نفت مسجدسلیمان - پیکان تهران(ساعت ۱۵)

گسترش فولادتبریز - سایپا البرز(ساعت ۱۵)

صبا قم - پدیده مشهد(ساعت ۱۵:۳۰)

جمعه ۱۰ بهمن ماه:

ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس تهران(ساعت ۱۴:۳۰)

ملوان انزلی - تراکتورسازی تبریز(ساعت ۱۵)

نفت تهران - استقلال خوزستان(ساعت ۱۵)

استقلال تهران - سپاهان اصفهان(ساعت ۱۶:۵۵)

فولادخوزستان - راه آهن تهران(ساعت ۱۷:۱۵)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز