خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند برد استقلال را لوثکنند؛

واکنش عجیب میرشاد ماجدی به اظهارات مدیر عامل سپاهان!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۶۹

پذیرایی شما تنها آن ضربه محکمی بود که بعد از اتمام بازی در اصفهان به سینه امید ابراهیمی زدید و رسم میزبانی را به جا آوردید، اما این جوان دیروز ضربه شما را در زمین فوتبال به زیبایی پاسخ گفت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل سپاهان با مطرح کردن برخی موضوعات به دنبال لوثکردن برد استقلال در بازی روز گذشته است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در رابطه با بازی روز گذشته تیمش برابر سپاهان گفت: بازی بسیار جوانمردانه و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالیم از اینکه توانستیم ۳ امتیاز بسیار حساس را در آغاز نیم فصل دوم لیگ به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: این برد را به هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در پایان فصل قهرمانی لیگ را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان در برخی رسانه‌ها افزود: بسیار ناراحتم برخی از افراد به دنبال لوثکردن پیروزی ارزشمند و بازی جوانمردانه تیم استقلال هستند و با این صحبت‌ها قصد دارند پیروزی دلچسب استقلال را بی‌اهمیت جلوه دهند.

وی به سایت رسمی باشگاه گفت: استقلال تا به الان در مباحثمالی دچار مشکل بوده، ولی هیچ‌گاه به عنوان مهمان دست نیاز به سوی هیچ میزبانی دراز نکرده و جالب اینجاست خلیلیان فرموده‌اند ما در اصفهان از استقلال پذیرایی کرده‌ایم. لطفا هزینه پذیرایی را کتبا برای باشگاه استقلال ارسال نمایید تا این هزینه نقدا پرداخت شود. پذیرایی شما تنها آن ضربه محکمی بود که بعد از اتمام بازی در اصفهان به سینه امید ابراهیمی زدید و رسم میزبانی را به جا آوردید، اما این جوان دیروز ضربه شما را در زمین فوتبال به زیبایی پاسخ گفت تا در پذیرایی از شما بی حساب شده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز