خبرگزاری کار ایران

باید فاصله مربیان‌لیگ با کی‌روش حل شود؛

افشارزاده: با آمدنم به فوتبال، وضع سازمان‌لیگ هم خراب شد / تاج هیچ قولی به ما نداد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۵۵

ابتدای فصل اسپانسر ۶۰ میلیاردی با سازمان لیگ قراردادی منعقد کرده، اما آن‌طور که تاج می‌گفت، شرکت مورد نظر به تعهداتش عمل نکرده و به همین دلیل پولی وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال می‌گوید سازمان‌لیگ و شخص مهدی تاج به دلیل مشکلات مالی این سازمان هیچ قولی بابت پرداخت پول به باشگاهش را نداده‌اند.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. این گفت‌وگو را می‌خوانید:

ظاهرا روز گذشته با تاج، رئیس سازمان لیگ دیداری داشته‌اید…

بله، روز گذشته جهت بحث‌های مالی و حقوقی استقلال در فصل جاری به دیدار تاج رفتم، اما ظاهرا آنجا هم مشکلات مالی وجود دارد و به همین دلیل مهدی تاج هیچ قولی برای حل مشکلات ما ندادند.

این مسئله با توجه به اسپانسر ۶۰ میلیاردی سازمان لیگ در ابتدای فصل عجیب نیست؟

به هرحال همانطور که اشاره کردید ابتدای فصل اسپانسر ۶۰ میلیاردی با سازمان لیگ قراردادی منعقد کرده، اما آن‌طور که تاج می‌گفت، شرکت مورد نظر به تعهداتش عمل نکرده و به همین دلیل پولی وجود ندارد.

سال گذشته ۱۶ میلیارد بحثاسپانسرینگ سازمان‌لیگ بود که در این فصل به ۶۰ میلیارد افزایش پیدا کرده و ظاهراً ۲ میلیارد هم از درآمد سال‌جاری استقلال هم در آن فصل پرداخت شده، به این مسئله اعتراضی نکردید؟

این هم از شانس من است(باخنده). با آمدن من به فوتبال وضع سازمان لیگ هم خراب شده است. با این‌حال حرف شما صحیح است و سال گذشته با وجود ۱۶ میلیارد، نه تنها سهم استقلال در فصل گذشته پرداخت شده بلکه دو میلیارد از فصل آینده هم پرداخت شده بود اما الان با وجود اینکه درآمد از ۱۶ میلیارد به ۶۰ میلیارد افزایش یافته، از درآمد فصل جاری ما مبلغ کمی پرداخت شده است. البته تاج زحمتش را می کشد و تلاشش را دارد اما کانون ایران نوین و صدا و سیما به تعهداتشان عمل نکرده‌اند و همین باعثشده که پولی به باشگاه پرداخت نشود و حقوق استقلال در این میان مغفول مانده است.

بگذریم. درباره گلایه های خلیلیان مدیرعامل سپاهان چه نظری دارید؟

هر باشگاهی چیزی حدود ۲۰ بلیتVIP از سازمان‌لیگ دریافت می‌کند و باشگاه‌سپاهان هم این بلیت‌ها را گرفته، اما اگر منظور وی بلیت VVIP بوده، حق دارند و ما باید در جایگاه‌ویژه از آنها پذیرایی می‌کردیم، البته جایگاه VVIP در روز بازی به دلیل تعمیرات بسته بوده است.

درباره آخرین اظهارات کی‌روش درباره قلعه‌نویی صحبتی دارید؟

درباره کی‌روش به اندازه کافی صحبت کرده‌ام و اعتقاد دارم باید احترام مربیان حفظ شود. فکر می‌کنم فدراسیون باید فعال‌تر عمل کند تا این فاصله بین مربیان لیگ و کی‌روش حل شود و از الان برای آینده برنامه‌ریزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز