خبرگزاری کار ایران

این مسائل درون‌خانوادگی است؛

تقی‌زاده: مشکل ورزشگاه‌ انقلاب را برطرف می‌کنیم / نمی‌خواستیم مشکل رسانه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۰۱

دیدار سایپا و استقلال چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه‌انقلاب برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام باشگاه سایپا فقط ۱۰ درصد گنجایش ورزشگاه برای هواداران استقلال خواهد بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا گفت: در تلاش هستیم تا مشکل پیش آمده برای ورزشگاه انقلاب را برطرف کنیم تا دیدار با استقلال در این ورزشگاه برگزار شود.

سعید تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اینکه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرده به دلیل اینکه باشگاه سایپا بدهی خود را بابت اجاره ورزشگاه انقلاب پرداخت نکرده، بازی این تیم مقابل استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم این مشکل را هرچه سریع‌تر حل کنیم. البته این مسائل بیشتر درون‌خانوادگی است.

وی ادامه داد: این موضوع از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان منتشر یافت وگرنه ما هیچ‌گونه بازی رسانه‌ای در این ارتباط نداشتیم، اما باید بگویم این مشکل به زودی حل خواهد شد تا ان‌شاالله بازی ما و استقلال در این ورزشگاه برگزار شود.

دیدار تیم‌های سایپا و استقلال روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۵:۳۰در ورزشگاه‌انقلاب برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام باشگاه سایپا فقط ۱۰ درصد گنجایش ورزشگاه برای هواداران استقلال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز