خبرگزاری کار ایران

خوشحالم عنایتی با گل برگشت؛

پورحیدری: خیلی به آینده استقلال امیدوار شدم / دیگر درباره کی‌روش حرفی نمی‌زنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۷۷

لیگ ۵۱ روز تعطیل بود، اما بازی‌‌های بدی را شاهد نبودیم. به ویژه در مورد استقلال باید بگویم خیلی‌خوب لیگ را شروع کرد و مقابل سپاهان که رقیب مستقیمش بود در یک بازی سنگین پیروز شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در تهران نبودم به همین دلیل نتوانستم در جلسه این هفته هیات‌مدیره شرکت کنم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره غیبت‌اش در جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال بیان داشت: به دلیل مسافرت نتوانستم در جلسه هیات‌مدیره شرکت کنم و تا این لحظه از محتوای جلسه اطلاعی ندارم، ولی همچنان به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره در جلسات آتی شرکت خواهم کرد. از باشگاه‌استقلال جدا نشده‌ام و به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره به وظایفی که به من محول می‌شود عمل می‌کنم.

پورحیدری درباره پیروزی استقلال در هفته گذشته مقابل سپاهان گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما خوشحالم با تمامی کمبودها ۳ امتیاز را گرفتیم. من خیلی به این تیم استقلال امیدوارم که نتایج لازم را کسب کند.

وی درباره اینکه مدتی است کمتر در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و دلیل آن اختلاف با قلعه‌نویی است یا خیر؟ تاکید کرد: دیگر به آن صورت در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کنم و بیشتر نتایج این تیم را تعقیب می‌کنم، به همین دلیل آمار ریز اتفاقات پیرامونی تیم را ندارم. البته اختلاف خاصی بین من و قلعه‌نویی وجود ندارد. اختلاف سلیقه که باید باشد، اما مشکلی نیست.

عضو هیات مدیره استقلال همچنین در ادامه افزود: قبلاً مدیر فنی استقلال بودم، به همین دلیل سعی می‌کردم در تمرینات تیم حاضر باشم، اما الان دیگر مدیر فنی نیستم.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به شروع مجدد لیگ برتر گفت: لیگ ۵۱ روز تعطیل بود، اما بازی‌‌های بدی را شاهد نبودیم. به ویژه در مورد استقلال باید بگویم خیلی‌خوب لیگ را شروع کرد و مقابل سپاهان که رقیب مستقیمش بود در یک بازی سنگین پیروز شد. ضمن اینکه در این مسابقه رضا عنایتی که بچه خود استقلال است، اما چند سالی دور بود با بازگشتش پایش به گلزنی باز شد. او می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند. جو استقلال را می‌شناسد، توانایی لازم را هم دارد.

وی درباره تداوم مشکلات مالی استقلالی‌ها نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه ما فقط مشکلات مالی باشگاه است که امیدوارم با تدابیر مدیریت و کمک‌های وزارت‌ورزش برطرف شود تا بیشتر از این دچار مشکل نشویم.

این عضو هیات مدیره استقلال همچنین درباره فسخ قرارداد بازیکن خارجی استقلال نیز متذکر شد: فسخ قرارداد هلمکه با تایید کادر پزشکی بود.

وی درباره اختلاف کی‌روش با برخی از مربیان کشورمان نیز گفت: بنده در این ارتباط صحبتی نمی‌کنم، چراکه فایده‌ای هم ندارد. حتی در مورد تمدید قرارداد کی‌روش هم حرفی نزدم، دلیل اصلی آن هم این بود که فدراسیون در نهایت در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز