خبرگزاری کار ایران

به برنامه سازمان‌لیگ اعتراض داریم؛

مرفاوی: بازی با گسترش ۶ امتیازی است / کسب ۳ امتیاز برای ما اهمیت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۵۴

گسترش فولاد تیم خوبی دارد مخصوصا در نیم‌ فصل دوم آنها نفرات بهتری را جذب کردند. ما به هیچ عنوان به بازی هفته گذشته این تیم مقابل سایپا کاری نداریم. آنها فوتبال خوبی بازی کردند هرچند که نتیجه را از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار ما مقابل گسترش فولاد حساس است و به گونه‌ای می‌توان آن را ۶ امتیازی دانست.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پیکان و گسترش فولاد اظهار داشت: بازی‌ها در دور برگشت لیگ برتر برای همه تیم‌ها سخت و دشوار می‌شود و مشکل می‌توان امتیاز گرفت. لیگ شرایط خاص خود را دارد و چه تیم‌های بالای جدول و چه تیم‌های پایین جدول شرایط دشواری خواهند داشت. هیچ بازی آسان نیست و فردا هم ما بازی دشواری مقابل گسترش فولاد داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم از میزبانی خود بتوانیم استفاده کنیم. تا پایان فصل در این ورزشگاه از تیم‌ها پذیرایی می‌کنیم. امیدوارم در بازی فردا آن چیزی که مدنظرمان است و تفکراتی که داریم بازیکنان پیاده کنند و اشتباهات کمتری داشته باشیم تا در پایان نتیجه به نفع ما رقم بخورد. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ نتیجه بازی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم در حد و توانی که داریم به خواسته خود برسیم.

سرمربی پیکان یادآور شد: گسترش فولاد تیم خوبی دارد مخصوصا در نیم‌ فصل دوم آنها نفرات بهتری را جذب کردند. ما به هیچ عنوان به بازی هفته گذشته این تیم مقابل سایپا کاری نداریم. آنها فوتبال خوبی بازی کردند هرچند که نتیجه را واگذار کردند. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم به طور عامیانه این بازی ۶ امتیازی است و فکر می‌کنم اهمیت زیادی دارد.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: ما محمد نصرتی و آرمان قاسمی را در اختیار نداریم و فشنگچی هم در حال فیزیوتراپی مچ پایش است.

مرفاوی در مورد اینکه هفته بیست و سوم لیگ برتر با اردوی تیم ملی امید در کیش تداخل پیدا کرده است و با توجه به اینکه این تیم بازیکنی در امید دارد آیا آنها را در اختیار قرار خواهد داد یا خیر گفت: ما وحید حیدریه را تا هفته گذشته در اختیار تیم امید قرار داده بودیم اما اعتراض ما به برنامه سازمان لیگ است چرا که ما دو هفته زودتر باید بازی‌های خود را برگزار کنیم و فکر می‌کنم این موضوع جالب نباشد. در هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد که برخی تیم‌ها بازی‌های شان را زودتر انجام دهند. هنوز تمام تیم‌ها بازی نکردند که باید هفته بعد را برخی تیم‌ها برگزار کنند. ما هفته بیستم و بیست و یکم را در دل هم برگزار می‌کنیم. ما به این مسئله اعتراض کرده‌ایم چراکه برخی تیم‌های هم‌رتبه ما پس از ما بازی خواهند کرد. امیدوارم شرایط عادلانه و منطقی باشد.

مرفاوی در مورد اینکه چه جایگاهی را برای پیکان متصور است گفت: نمی‌توانیم مقام و رتبه‌ای را برای تیم متصور شویم اما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در پایان شرایط خوبی داشته باشیم. هم بتوانیم از نظر فنی و هم از نظر شخصیت شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی پیکان در مورد آمادگی بازیکنانش تصریح کرد: به امید خدا ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم. هفته گذشته هم روی برنامه‌ریزی که شده بود غافلگیر شدیم. روز شنبه با سپاهان در اصفهان بازی کردیم و باید در همان هفته به مسجد سلیمان می‌رفتیم تا مقابل تیم نفت این شهر قرار بگیریم و این موضوع ما را غافلگیر کرد و به همین دلیل بازیکنان از لحاظ شرایط بدنی مشکل پیدا کردند. به هر حال ما تابع سازمان لیگ هستیم و برنامه‌ریزی‌های خود را با آنها تطابق می‌دهیم اما امیدواریم در این هفته از نظر فنی و بدنی شرایط بهتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز