خبرگزاری کار ایران

امیدوارم راهکارها گره‌گشا باشد؛

عبدی: پرسپولیس سرمربی دارد، باید او را کمک کنیم / دنبال آغاز پیروزی‌‌ها هستیم، نه برکناری درخشان!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۴۱

ما طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اگر بتوانیم تاکتیک‌های مورد نظر را در بازی هم اجرا کنیم. درصد موفقیت‌مان مقابل ملوان بندرانزلی بالا خواهد رفت.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم اکنون مربی دارد و همه باید کمک کنیم تا در کارش موفق شود.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی بیان داشت: ما طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اگر بتوانیم تاکتیک‌های مورد نظر را در بازی هم اجرا کنیم. درصد موفقیت‌ ما مقابل ملوان بندرانزلی بالا خواهد رفت.

وی درباره شرایط روحی حساس بازیکنان پرسپولیس در برهه کنونی گفت: وقتی تیم پیروز می‌شود انجام ریکاوری راحت خواهد بود، چراکه ضعف‌ها پوشیده می‌شوند، اما وقتی تیم می‌بازد کار ریکاوری سخت‌تر می‌شد. همه از بازیکن گرفته تا مربی باید تلاش کنند تا ضعف‌ها را پوشش دهند. شکستی که مقابل ذوب‌آهن داشتیم کار را برای‌ ما سخت‌تر کرده، اما در روزهای گذشته شرایطی را ایجاد کردیم که بازیکنان روحیه لازم را برای انجام بازی مقابل ملوان پیدا کنند.

مربی تیم پرسپولیس با اشاره به برگزاری دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه‌آزادی و حمایت هواداران از این تیم بیان داشت: ما انتظاری از هواداران نداریم، بلکه آنها از ما انتظار دارند تا تیم نتیجه بگیرد. انتظاری که به حق هم هست. شاید خیلی‌ها بگویند زمان تعصب و عرق به پیراهن عوض شده، اما به شخصه اکنون هم معتقدم بازی‌ کردن در پرسپولیس خودش انگیزه است، به شرطی که تک تک اعضای این تیم آن را درک کنند مربیگری، مدیریت و حتی کار پزشکی در پرسپولیس خود یک مزید بزرگی محسوب می‌شود که بزرگترین انگیزه هم است. همه ما باید از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عبدی با بیان اینکه به کری‌خوانی فیروز کریمی سرمربی ملوان پاسخ نمی‌دهد درباره نقاط ضعف این تیم گفت: حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم عملکرد ملوان در هفته‌های گذشته را زیر نظر داشت و موارد لازم را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده که ان‌شاالله راهکارهای او روز مسابقه گره‌گشا باشد.

عبدی درباره شایعه تغییر کادر فنی پرسپولیس در صورت عدم نتیجه‌گیری در بازی مقابل ملوان نیز گفت: این احساس که روزی از کار برکنار خواهید شد در هر تیمی هم باشید مستولی است، اما در برهه کنونی ما چنین احساسی نداریم و بیشتر به فکر شروع بردهای خود هستیم که همچون قطار به راه بیفتد، ‌ قطاری که قرار بود از هفته پیش مقابل ذوب‌آهن حرکت خود را شروع کند، اما با بدشانسی به این هفته موکول شد. ضمن اینکه در پرسپولیس باشگاه مهمتر از افراد است، یعنی هر اتفاقی که باعثمی‌شود پرسپولیس موفق باشد باید به وقوع بپیوندند.

عبدی درباره اینکه گفته می‌شود در صورت برکناری درخشان او به عنوان سرمربی‌پرسپولیس انتخاب خواهد شد بیان داشت: الان جای این سوال نیست، چراکه پرسپولیس الان سرمربی دارد و همه باید کمک کنیم این تیم در بحران برهه کنونی خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز