خبرگزاری کار ایران

شاید فتح‌الله‌زاده از جای‌دیگری پول گرفته؛

کاظمی: سازمان‌لیگ پول اضافه ندارد که فرد یا باشگاهی پیش‌خورش کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۲۵

بعید می‌دانم پول سنگینی به مدیر قبلی باشگاه استقلال پرداخت شده باشد چراکه سازمان‌لیگ پول ندارد که همچنین پول‌هایی بدهد، شاید مدیرعامل سابق استقلال از یک سازمان دیگری پول گرفته است.

دبیر سازمان لیگ برتر گفت: سازمان لیگ برتر پول اضافه‌ای در خزانه خود ندارد که فرد یا باشگاهی پیش‌خورش کند.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارت مدیران فعلی باشگاه استقلال که مدعی شده‌اند علی فتح‌الله‌زاده در زمان مدیریتش در باشگاه استقلال در فصل‌گذشته ۶ میلیارد تومان از مطالبات امسال استقلال را دریافت کرده و این موضوع باعثشده این باشگاه با مشکلات‌مالی روبرو شود، بیان داشت: اسناد مالی در دست رئیس سازمان‌لیگ تنظیم می‌شود و اطلاعات هم نزد وی است. تا آنجا که من می‌دانم سازمان‌لیگ پول اضافه‌ای ندارد به مدیر فصل قبل باشگاه‌استقلال، پول امسال را بدهد، چراکه ۸۰ درصد از درآمدها به باشگاه و ۱۰ درصد هم برای هزینه‌های دیگر است و فقط ۵ درصد متعلق به سازمان‌لیگ است تا امور جاری فوتبال کشور را انجام دهد.

وی ادامه داد: البته سازمان‌لیگ به تیم‌هایی مانند استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند در صورتی که درخواست کمک بدهند یا مشکل‌مالی داشته باشند مقداری کمک مالی می‌کند. پولی هم که فصل‌قبل به استقلال داده شده مطمئناً بی‌مناسبت نبوده و مناسبتی داشته، البته اطلاعات‌کامل را باید در این زمینه از مسئولان‌مربوطه جویا شوم.

دبیر سازمان‌لیگ تاکید کرد: ریز مسائل‌مالی باشگاه‌های لیگ‌برتر در بخش مالی سازمان‌لیگ وجود دارد، یعنی به طور کامل مشخص است هر باشگاه بابت چه چیزهایی ازسازمان طلب دارد و برعکس بابت چه چیزهایی به سازمان‌لیگ بدهکار است. برخی باشگاه‌ها برای دریافت بلیت یا توپ یا حتی پرداخت جریمه‌های خود به ما اعلام کنند که از مطالبات‌شان کسر شود که این کار با سند انجام می‌شود.

کاظمی درباره ابهامات مالی باشگاه‌استقلال در دریافت مطالبات خود از سازمان‌لیگ گفت: باشگاه‌استقلال اگر ادعایی دارد درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه دهد و با معرفی نماینده خود بیایید مسائل مربوط به مطالبات خود از سازمان‌لیگ را در بخش مالی بررسی کند، من هم با قید فوریت دستور هماهنگی امور را می‌دهم.

وی افزود: من بعید می‌دانم پول سنگینی به مدیر قبلی باشگاه استقلال پرداخت شده باشد چراکه سازمان‌لیگ پول ندارد که همچنین پول‌هایی بدهد، شاید مدیرعامل سابق استقلال از یک سازمان دیگری پول گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز