خبرگزاری کار ایران

گل ما در شرایط سالم به ثمر رسید؛

شیعی: داور حق تیم پیکان را ضایع کرد / از عملکرد بازیکنان راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۵۳

گل پیکان کاملا سالم بود اما متاسفانه داور در این صحنه اشتباه کرد و گل را نپذیرفت. گل تیم استقلال با خطا درون دروازه تیم پیکان جا گرفت و به ناحق سه امتیاز این دیدار از خودروسازان گرفته شد و به تیم استقلال داده شد.

مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: داور با تصمیمات اشتباه خود حق این تیم را در رسیدن به پیروزی ضایع کرد.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی پس از شکست تیمش در دقایق پایانی برابر تیم استقلال تهران با ابراز گلایه از عملکرد تیم داوری این مسابقه، اظهارداشت: گل پیکان کاملا سالم بود اما متاسفانه داور در این صحنه اشتباه کرد و گل را نپذیرفت.

وی افزود: این درحالی است که گل تیم استقلال با خطا درون دروازه تیم پیکان جا گرفت و به ناحق سه امتیاز این دیدار از خودروسازان گرفته شد و به تیم استقلال داده شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه در این باره از کسانی که این دیدار را به صورت زنده از تلویزیون مشاهده کردند پرسیدم، تصریح کرد: دروازه بان استقلال در آن صحنه خطا کرده نه مهاجم پیکان و گل ما در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار با استقلال نیز گفت: بازیکنان تیم نمایش خوبی داشتند و از عملکرد آنان رضایت داریم.

تیم پیکان عصر امروز یکشنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال برابر تیم استقلال تهران قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

گل تیم استقلال در آخرین دقیقه وقت های اضافه(۵ + ۹۰) به ثمر رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز