خبرگزاری کار ایران

طالب‌لو فقط یک بار زمین خورد؛

ماجدی: توجهی به اظهارات سرمربی و بازیکنان پیکان ندارم / به بازیکنان پاداش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۴۲

بهترین حالت کسب ۳ امتیاز است همه تلاش می‌کنیم پیروز میدان شویم و زمانی هم که سوت پایان مسابقه زده شد دیگر تغییری به وجود نمی‌آید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در ۹ روز توانستیم ۳ بازی را برگزار کرده و ۹ امتیاز شیرین را کسب کنیم، این نشان می‌دهد بهترین بهره را از تعطیلات لیگ برده‌ایم.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان بیان داشت: برد خیلی‌خوبی را کسب کردیم. جا دارد به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم، زحمت کشیدند. پیروزی‌های اخیر نشان می‌دهد اردوی فشرده‌ای که در کیش برگزار کردیم تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوبی انجام دادیم و اثرات مثبت این اردو باعثشد در ۹ روز ۳ بازی سخت را برگزار ‌کنیم و در هر ۳ بازی پیروز شویم.

وی درباره اعتراض سرمربی و بازیکنان‌پیکان به نحوه داوری گفت: بهترین حالت کسب ۳ امتیاز است. همه تلاش می‌کنیم پیروز میدان شویم و زمانی هم که سوت پایان مسابقه زده شد دیگر تغییری به وجود نمی‌آید. در بازی با پیکان هم همه دیدند کل بازی دست استقلال بود در جریان بازی طالب‌لو فقط یک بار زمین خورد، یعنی توپی روی دروازه‌ ما نیامد.

سرپرست تیم استقلال درباره اظهارات مربی و بازیکنان پیکان علیه تیم داوری این بازی، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم اما متاسفانه بازی بعدی ما ۱۱ روز دیگر خواهد بود. نه به اینکه ۳ روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند، نه حالا که ۱۱ روز بازی‌ها تعطیل است. ما هم امروز تمرینات ریکاوری داریم و باید ببینیم کادر فنی چه برنامه‌ای برای تیم دارد. شاید یکی - دو روز تمرینات تعطیل باشد اما مجبوریم تمرینات‌استقامتی هم برای بازیکنان در نظر بگیریم.

ماجدی در پایان گفت: با هماهنگی مدیریت باشگاه ان‌شاالله به بازیکنان به دلیل پیروزی مقابل پیکان پاداش خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز