خبرگزاری کار ایران

باید به شأن داوران احترام بگذاریم؛

منصوریان: امیدوارم قربانی داوری نشویم / دایی، باقری، مهدوی‌کیا و کریمی جوانان نفت را تنها نگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۰۴

خواسته ما این است که مبادا شرایطی به وجود بیاید که حق ضایع شده پیکان در هفته قبل در دیدار مقابل ما جبران شود. چراکه این مسئله برای تیمی مثل ما که در کورس قرار داریم بسیار سخت است.

سرمربی نفت‌تهران ابراز امیدواری کرد، اشتباهات داوری در دیدار استقلال - پیکان در بازی فردای تیمش مقابل پیکانی‌ها تلافی نشود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل صبای‌قم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر عنوان کرد: قصد دارم در ابتدای صحبت‌هایم در رابطه با اتفاقات هفته گذشته که مربوط به روند داوری بود صحبت کنم. روی صحبتم با کمیته و دپارتمان داوری و مهدی تاج است. از آنها می‌خواهم به شدت از تیم‌های داوری محافظت کنند. باشگاه پیکان دیروز بیانیه‌‌ای داد که کاملا قابل احترام است چراکه هفته قبل حقی از این تیم ضایع شد. امیدوارم و خواسته ما این است که مبادا شرایطی به وجود بیاید که حق ضایع شده پیکان در هفته قبل در دیدار مقابل ما جبران شود. چراکه این مسئله برای تیمی مثل ما که در کورس قرار داریم بسیار سخت است.

وی افزود: کمیته داوران باید قوانینی وضع کند که باشگاه‌ها نگویند این داور برای ما قضاوت نکند چون با این شرایط سازمان لیگ باید ۲۰۰ داور آماده داشته باشد. به هر حال در هر کاری ممکن است یک یا دو درصد اشتباه اتفاق بیفتد و داوران هم از این مسئله مستثنی نیستند. باید به شأن داوران احترام بگذاریم. به طور قطع به همان اندازه‌ای که شاید در دیدارهای پیکان حق‌خوری اتفاق افتاده باشد برای پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تیم‌های دیگر هم چنین مشکلی به وجود آمده باشد.

منصوریان در ادامه تاکید کرد: اگر لیگ پویا می‌خواهیم یکی از شرایطش این است که از لحاظ امنیتی وضعیت خوبی برای داوران به وجود بیاوریم. در جلسه‌ای که در باشگاه نفت داشتیم به تمامی اعضای تیم گفتیم از انجام انتقاد و اعتراض در جریان مسابقه خودداری کنند. ما با تیم فنی پیکان و خود پیکان دو بار در فصل جاری روبرو شدیم. تجربه رویارویی با تیم فنی پیکان که در نیم‌فصل اول در صبای قم بودند را داشتیم و به خوبی از وضعیت آنها آگاهی داریم. صمد مرفاوی دوست خوب و خانوادگی من است. ما در شرایطی که بازی‌های خود را انجام می‌دادیم دیدارهای پیکان را هم آنالیز می‌کردیم و امیدوارم فردا در ورزشگاه شهر قدس بازی‌ای انجام دهیم که هواداران لذت ببرند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی به برنامه سازمان‌لیگ انتقاد کرده چرا حریفان استقلال در شرایطی که در دیدار مقابل این تیم تلفات زیادی می‌دهند باید در هفته‌بعد به مصاف حریف مستقیم آنها نفت‌تهران بروند اظهار داشت: طبق روال همیشگی‌ به نظرات دیگران احترام می‌گذارم. قلعه‌نویی مربی و دوست خوب من است که در مسیر زندگی‌ام تاثیر مستقیم داشته است. برای ایده او احترام قائلم اما این تصمیمی است که سازمان لیگ در قرعه‌کشی لیگ برتر گرفته و این قرعه‌کشی در حضور بسیاری از افراد برگزار شد. قلعه‌نویی دوست خوب من و همبازی من در استقلال بوده و برایش احترام زیادی قائل هستم.

وی در مورد دیدار نفت تهران مقابل الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما گروه آنالیزمان را برای دیدن این تیم راهی امارات کردیم. به یک گروه از تیم آنالیز ما ویزا ندادند و گروه دیگری که ویزا داشتند را در فرودگاه نگه داشتند و اجازه ورود به آنها داده نشد. من می‌گویم آنها حرفه‌ای برخورد کرده‌اند اما کارشان تمیز نبود، البته این مسئله برای ما چندان فرقی نکرد چراکه از طریق کانال‌های تلویزیونی بازی این تیم را دیدیم. حتی تیم ما در امارات مستقر شد و کاملا فیلم‌های این تیم را درآوردیم. الجیش مملو از ستاره‌های برزیلی است. می‌دانید آنها بسیار ولخرج هستند و برایشان اهمیتی ندارد یک بازیکن ۴۰ میلیاردی جذب کنند و بعد از یک هفته پول او را بدهند و برود. البته ما ۲۳ بهمن بازی می‌کنیم و ۲۸ بهمن به مصاف الجیش می‌رویم. تاج تمام تلاش خود را برای گذاشتن یک برنامه خوب انجام داد اما باز هم ما فرصت ریکاوری کافی نداریم. امیدوارم برای سال بعد فکری به حال این مسئله شود. در کل ما سیستم‌مان را تغییر دادیم و هم فردا و هم در روز بازی با پیکان و هم در روز بازی با الجیش طوری کار می‌کنیم که با تمام نفراتمان بتوانیم به میدان برویم.

وی همچنین اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ اینکه ما ۲۸ بهمن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم شاید آنجا خیلی غریب باشیم. هواداران حاضر در ورزشگاه تختی برای بازی‌های خانگی‌ ما به ۵۰ نفر هم نمی‌رسند. به عنوان برادر کوچک و عضوی از خانواده فوتبال از استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و از نماینده ایران حمایت کنند. استقلالی‌هایی که اغلب دوران فوتبال من در این تیم بود و کاپیتان استقلال بودم که حالا سرمربی نفت شدم و در آسیا بازی داریم. آنها این احساس را داشته باشند که کاپیتانشان سرمربی تیم دیگری شده و برای حمایت ما بیایند. پرسپولیسی‌ها هم به خاطر احترام مقابلی که همیشه بین ما وجود داشته به خاطر حمایت از نماینده ایران در ورزشگاه حاضر شوند تا حداقل بخشی از طبقه اول را پر ببینیم. روز ۲۸ بهمن در سمت چپ پرچم ایران و در سمت راست پیراهن ما آرم باشگاه نفت قرار دارد. از هواداران بزرگانی مثل علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، پیشکسوتان استقلال و کادر فنی استقلال دعوت می‌کنم به ورزشگاه بیایند و در این موضوع ملی حامی ما باشند و جوان‌های تیم نفت را تنها نگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز