خبرگزاری کار ایران

موفقیت‌ها به دلیل کار تیمی است؛

عبداللهی: صعود ۱۰ پله‌ای تیم ملی در رنکینگ‌فیفا به خاطر کی‌روش است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۶۴

کی‌روش خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد اما باید به او زمان و امکانات بدهند تا جام‌جهانی بعدی تیم جوان و شایسته‌ای را آماده خواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نتایج تیم ملی در جام ملت‌ها باعثشد در رنکینگ فیفا ۱۰ پله صعود کنیم.

نصراله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به صعود ۱۰ پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا و تیم نخست آسیا بیان داشت: بالاخره مبنایی برای این ۱۰ پله صعود وجود دارد و کسانی که در فیفا عملکرد تیم‌های ملی را زیر نظر می‌گیرند برای این کار خود معیارهایی دارند و نتایج خوب تیم ملی در جام ملت‌ها هم روی رنکینگ ایران تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: ما در جام ملت‌ها ۳ پیروزی خوب کسب کردیم و فقط در ضربات‌پنالتی مقابل عراق شکست خوردیم، ضمن اینکه در ۲ بازی تدارکاتی مقابل عراق تیم سوم جام ملت‌ها و کره‌جنوبی تیم دوم جام ملت‌ها پیروز شدیم، این‌ها همگی در صعود تیم ملی در رنکینگ فیفا تاثیرگذار بوده‌است.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: این موفقیت‌ها به دلیل کار تیمی است که کی‌روش برای تیم ملی در نظر گرفته است. کی‌روش خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد اما باید به او زمان و امکانات بدهند تا جام‌جهانی بعدی تیم جوان و شایسته‌ای را آماده خواهد کرد. فقط او را حفظ کنند و از برنامه‌هایش پشتوانه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز