خبرگزاری کار ایران

نگاه به نفت باید ملی باشد؛

ایرانیان: منصوریان باید از فکر بازی با پیکان بیرون بیاید / تمرکز ما روی بازی با الجیش است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۰۶

با علیرضا منصوریان صحبت می‌کنم تا از اتفاقات بازی با پیکان بیرون بیاید و تمرکز خود را معطوف مسابقه با الجیش کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت‌تهران گفت: با علیرضا منصوریان صحبت می‌کنم تا از اتفاقات بازی با پیکان بیرون بیاید و تمرکز خود را معطوف مسابقه با الجیش کند.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط تیم نفت تهران برای مسابقه روز سه‌شنبه با الجیش قطر بیان داشت: اتفاقات حاشیه‌ای بازی با پیکان را فراموش کرده‌ایم و تمام تمرکز ما روی بازی سه‌شنبه با الجیش است و با وجود اینکه شرایط روحی و روانی بازیکنان به دلیل اتفاقات بازی با پیکان بر هم ریخته اما داریم روی آنها کار می‌کنیم تا آماده برای دیدار برابر الجیش شویم.

وی افزود: بازیکنان ما جوان و کم‌سن و سال هستند به همین دلیل برخی اتفاقات مانند حوادثی که در جریان بازی‌مان با پیکان رخ داد روی آنها تاثیر می‌گذارد ولی با تدابیری که اندیشیدیم سعی می‌کنیم آنها را برای دیدار روز مسابقه با الجیش آماده کنیم.

سرپرست تیم نفت‌تهران تاکید کرد: الان دیگر بحثتیم نفت‌تهران نیست و باید نگاه به تیم نفت نگاه ملی باشد چراکه به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. ان‌شاالله بتوانیم هر ۴ سهمیه خود را حفظ کنیم و با ۴ نماینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

ایرانیان با بیان اینکه فقط دیوید ویکورم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، بیان داشت: امیدوارم تماشاگران روز سه‌شنبه تیم نفت را در ورزشگاه‌آزادی تنها نگذارند. خوشبختانه گروه آنالیز ما چند مسابقه تیم را به خوبی آنالیز کرده‌اند و با شناخت‌کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت. باید بگویم آنها ۷-۸ بازیکن خوب خارجی دارند که نشان می‌دهد تیم گردن‌کلفتی هستند.

وی درباره عدم اجازه حضور آنالیزور تیم نفت تهران برای تماشای بازی تیم الجیش و نماینده عمان بیان داشت: ما برخلاف قطری‌ها میزبانی خوبی از کاروان تیم الجیش خواهیم داشت تا ثابت کنیم ایرانی‌ها بهترین مهمان نوازها در دین هستند.

سرپرست تیم نفت‌تهران درباره اینکه فکر علیرضا منصوریان همچنان درگیر بازی با پیکان است، تاکید کرد: امروز در تمرینات با منصوریان صحبت خواهیم کرد تا او نیز بازی با پیکان را فراموش کرده و تمام فکر و ذهن خود را معطوف دیدار برابر الجیش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز