خبرگزاری کار ایران

نگذاشتیم آرامش تیم بر هم بخورد؛

خواجه‌وند: تدارک‌ویژه‌ باشگاه‌پرسپولیس برای لیگ‌قهرمانان‌آسیا / مشکل‌مالی پابرجا است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۱۵

خدا را شکر برد مقابل پدیده حاصل شد و امیدواریم این بردها تداوم داشته باشد. به نظرم بردهای پرسپولیس تداوم داشته باشد چرا که تیم بازی با کیفیتی مقابل پدیده ارائه داد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه هفته‌گذشته کمیته فنی بحثی در مورد گرفتن برنامه ۲ ساله از حمید درخشان مطرح نشد.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پدیده بیان داشت: به حقیقت و بی‌تعارف نتایج هفته‌های قبل پرسپولیس باعثدل‌آزردگی هواداران شده که این مسئله به حق هم بود. خدا را شکر برد مقابل پدیده حاصل شد و امیدواریم این بردها تداوم داشته باشد. به نظرم بردهای پرسپولیس تداوم داشته باشد چراکه تیم بازی با کیفیتی مقابل پدیده ارائه داد.

وی ادامه داد: پرسپولیس طی هفته‌های گذشته شرایط سختی را داشت اما هیات‌مدیره با سعه‌صدر و با گرفتن نظرات کارشناسی و تعامل با کادر فنی آرامش را به تیم تزریق کرد که نتیجه آن کسب پیروزی مقابل پدیده شد. باز هم تاکید می‌کنم صرف‌نظر از کسب پیروزی، بازیکنان بازی با کیفیتی را مقابل پدیده آن هم در مشهد ارائه دادند. پدیده‌ای که طی هفته‌های گذشته نشان داده بود تیم پرقدرتی است.

این عضو هیات‌مدیره درباره اینکه طاهری نایب‌رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس اعلام کرده برنامه ۲ ساله‌ای از درخشان نگرفته‌اند، بیان داشت: ما در جلسه کمیته‌فنی درباره دلایل نتیجه‌ نگرفتن تیم در هفته‌های گذشته و راهکارهای برون‌رفت از این شرایط صحبت کردیم و بحثی در مورد گرفتن برنامه ۲ساله از درخشان نشد. من این موضوع را در سایت باشگاه هم اعلام کردم.

وی افزود: طی روزهای گذشته در مورد جانشینی درخشان در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی بود اما ما در هیات‌مدیره سعی کردیم طوری رفتار کنیم که آرامش تیم بر هم نخورد. ما حتی برای بازی‌های آسیایی تدارکات ویژه‌ای داریم تا نگرانی‌های هواداران برطرف شود. البته مشکل‌مالی باشگاه همچنان پابرجا است اما مدیریت در حال پیگیری رفع این مشکل است.

خواجه‌وند درباره آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه نیز گفت: او همچنان در زندان است و خبر جدیدی از وی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز