خبرگزاری کار ایران

تیم شروع خوبی داشت؛

پورحیدری: استقلالی‌ها نباید چشم به نتایج حریفان داشته باشند / وقفه‌های لیگ شادابی را از تیم‌ها می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۸۵

شاهدیم تیمی مانند استقلال بعد از ۳ بازی، ۱۲-۱۰ روز بازی ندارد. این شرایط آرامش تیم را بر هم می‌ریزد. این وضعیت در ۳ - ۴ سال اخیر گریبان‌گیر فوتبال ایران شده و گرنه در گذشته این‌طور نبود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال می‌توانند با حفظ همدلی تیم گسترش را شکست داده و به مسیر رو به رشد خود ادامه دهند.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به روند رو به رشد تیم استقلال در نیم‌فصل دوم بیان داشت: باید اعتراف کرد استقلال شروع خوبی داشت. این نشان می‌دهد کادر فنی بهترین بهره را از تعطیلات برده و اردویی که داشتند مفید بوده است. حاصل کار هم گرفتن ۹ امتیاز از ۳ بازی بود. ضمن اینکه بازیکنان استقلال خیلی خوب و با انگیزه و همدل کار می‌کنند و میل به پیروزی دارند. همه این عوامل باعثشده بهتر از نیم فصل اول کار کنند.

وی با اشاره به دیدار حساس استقلال و گسترش‌فولاد گفت: در دور برگشت تمام مسابقات حساس و سخت است. تیم‌های پایین جدولی مانند گسترش‌فولاد هم تلاش خواهند کرد تا با کسب حداقل امتیازات در لیگ‌برتر بمانند. در این شرایط بازیکنان استقلال هم برای اینکه از کورس‌قهرمانی عقب نمانند باید با کسب ۳ امتیاز به تهران برگردند. البته آنها نباید چشم به نتایج حریفان داشته باشند. آنها باید پیروزی‌های خود را ادامه دهند تا شانس اول کسب عنوان قهرمانی باشند.

این عضو هیات‌مدیره استقلال ضمن انتقاد از تعطیلی‌های مسابقات لیگ‌برتر بیان داشت: این وقفه‌ها اجازه نمی‌دهد تیم‌ها شادابی لازم را داشته باشند. انجام کار گروهی سخت می‌شود. سوای تعطیلی ۵۰ روزه الان شاهدیم تیمی مانند استقلال بعد از ۳ بازی، ۱۲-۱۰ روز بازی ندارد. این شرایط آرامش تیم را بر هم می‌ریزد. این وضعیت در ۳ - ۴ سال اخیر گریبان‌گیر فوتبال ایران شده و گرنه در گذشته این‌طور نبود.

پورحیدری با بیان اینکه اسپانسر استقلال امسال خیلی به سر و سامان دادن اوضاع‌مالی باشگاه کمک کرده، گفت: هیات‌مدیره تلاش می‌کند مشکلات مالی باشگاه هرچه زودتر حل شود.

وی با اشاره به مصاحبه افشارزاده مبنی بر اینکه در اواسط فصل‌ برخی اعضای هیات‌مدیره خواهان برکناری قلعه‌نویی بودند، بیان داشت: من فکر می‌کنم اظهارات افشارزاده به این شکل نبود که آن را تیتر کرده بودند.

پورحیدری ضمن تبریک به اعضای تیم نفت تهران بابت پیروزی مقابل الجیش تاکید کرد: امیدوارم هر ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ فرد یا گروهی برای خرید سهام باشگاه استقلال در مزایده سازمان خصوصی‌سازی پا پیش نگذاشته، گفت: علت آن مشکلاتی است که بر سر راه فوتبال و باشگاه‌های ما وجود دارد. قرارداد صداوسیما با سازمان‌لیگ برای حق پخش امضا شده اما هنوز پولی پرداخت نشده است.

پورحیدری در پایان تاکید کرد: کسی که به عنوان خریدار می‌آید اگر ببیند شرایط برای درآمدزایی مهیا نیست پا پیش نمی‌گذارد اما مجلس و دولت باید کمک کنند تا این باشگاه درآمدزا شوند و بعد از آن افراد خریدار پا پیش می‌گذارند، چراکه قیمت واگذاری بالا نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز