خبرگزاری کار ایران

حکم نقض نشده؛

بزرگی: حکم جاسم به مذاق بدخواهان خوش نیامد / رسانه ها از جوسازی در موضوع کرار بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۰۳

حکم کرار نقض نشده و فقط اجرای دادنامه به مدت مشخصی تا رسیدگی مجدد به موضوع با تدبیر و دستور موقت رییس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال با ابراز نا رضایتی از برخی صحبت‌های منتشر شده در رسانه ها گفت که وظیفه خود می داند تمام قد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، محسن بزرگی در رابطه با موضوع پیش آمده برای کرار جاسم گفت: حکم کرار نقض نشده و فقط اجرای دادنامه به مدت مشخصی تا رسیدگی مجدد به موضوع با تدبیر و دستور موقت رییس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال متوقف شده است.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال افزود: لازم است رسما از آقای حسن زاده و همه افرادی که با تلاش و استدلال خود مانع تضییع حق باشگاه شدند تشکر کنم و امیدوارم حکمی که در ادامه صادر می شود، منطبق با عمل و آیین نامه باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه استقلال با پرهیز از جوسازی رسانه ای در این مدت تلاش حقوقی کرد و فعلا به مطلوب خود رسیده است اما می دانم این دستور موقت به مذاق بدخواهان استقلال و برخی قلم به دست ها که نمی توانند خوشحالی هواداران میلیونی استقلال را ببینند خوش نیامده که آنها را به تمکین از قانون و آرامش توصیه می کنم.

معاون باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه ها با انتشار مطالبی کذب و توهین های مختلف به کرار جاسم مباردت ورزیده اند و باشگاه استقلال پیگری این صحبت ها را حق طبیعی خود می داند.

معاون حقوقی استقلال در پایان گفت: خودم را همکار جامعه رسانه ای می دانم اما وظیفه ذاتی من حکم می کند تمام قد از منافع باشگاه دفاع کنم و به دوستانم در رسانه ها توصیه می کنم از جوسازی رسانه ای در موضوع جاسم کرار بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز