خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس در یزد:

نیازمند انرژی حیات آفرین دوران دفاع مقدس هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵

حضرت یوسف با هفت سال کار و تلاش مستمر و پی در پی توانست خود و اصحاب خود را نجات دهد و هم‌اکنون نیز مردم ایران باید آن را الگویی برای خود قرار دهند و با کار و تلاش مستمر کشور را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند.

ایلنا - مهریز: نایب رئیس مجلس گفت: به انرژی حیات آفرین دوران دفاع مقدس نیازمندیم.

به گزارش ایلنا از مهریز یزد، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در چهارمین یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی (عج) و شهیدان دستغیب و باهنر شهرستان مهریز، مردم استان یزد را نماد اقتصاد مقاومتی خواند و اظهار داشت: کار، تلاش و تولید در کنار مدیریت بهینه مصرف دو رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است و مردم استان یزد در این دو حوزه الگویی برای امت ما هستند و ما این دو را امروز از مردم این استان فرا می‌گیریم.
ابوترابی خاطرنشان کرد: اگر این کار و تلاش مردم یزد نبود امروز هم این استان به نماد کار، تلاش، تخصص و پشتکار شناخته نمی‌شد.
وی با بیان اینکه زنان و مردان یزد در کشور با خصوصیت کار، تلاش و پشتکار شناخته می‌شوند، تصریح کرد: اگر انرژی حیات‌آفرین هشت سال دفاع مقدس به عرصه کار و تولید ما منتقل می‌شد، امروز ایران به یک کارخانه بزرگ تولیدی در جهان با کیفیتی بالا تبدیل می‌شد و بازارهای اروپا و آسیا را در اختیار خود قرار می‌داد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، عصر امروز را به عصر حضرت یوسف تشبیه کرد و اظهار داشت: حضرت یوسف با هفت سال کار و تلاش مستمر و پی در پی توانست خود و اصحاب خود را نجات دهد و هم‌اکنون نیز مردم ایران باید آن را الگویی برای خود قرار دهند و با کار و تلاش مستمر کشور را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند.

او با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد ما را مورد هجمه قرار داده، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید با کار و تلاش پی در پی و مدیریت مصرف، حرکت انقلاب را به پیش ببریم.
وی با تاکید بر اینکه مردم استان یزد باید در عدم استفاده از کالاهای خارجی سرآمد کشور باشند، تاکید کرد: دشمن امروز می‌خواهد با فشارها، تحریم‌ها و جلوگیری از چرخش چرخه تولید ایران، بازار ما را خراب کند و ما باید به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی عبور کنیم و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: با صبر و شکیبایی و کار و تلاش امروز مردم ایران کشور ما با وجود تحریم‌های فراوان و فشارهای زیاد دشمن در هیچ عرصه‌ای آسیب ندیده است و برای برون رفت از این فشارها ما نیازمند ایستادگی، تلاش و مدیریت مصرف هستیم و با معرفت و بصیرت این دوره را طی کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز