خبرگزاری کار ایران

بختیاری در مراسم تودیع وزیر دادگستری:

وزارت دادگستری با حضور پورمحمدی می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۹

آماده‌ام تا در هر کجا که رئیس قوه قضائیه تعیین می‌کنند خدمت کنم/ پذیرش مسئولیت وزارت دادگستری یک ایثار از سوی پورمحمدی بود/ر زمان بررسی آراء اعتماد در مجلس از خداوند خواستم تا ایشان در این عرصه ورود پیدا کنند.

وزیر سابق دادگستری ضمن با اهمیت خواندن جایگاه وزارت دادگستری در بین قوای سه گانه، پذیرش مسئولیت وزارت دادگستری را یک ایثار از سوی پورمحمدی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدمرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری در مراسم تودیع و معارفه وزرای دادگستری با اشاره به جایگاه واقعی این وزارتخانه گفت: ضمن اهمیت جایگاهی که دادگستری در بین قوای سه گانه دارد با شناختی که از آقای پورمحمدی از سال 1353 دارم می توانم به جرات بگویم که این وزارتخانه با روی کار آمدن ایشان می تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی افزود: درخیلی از موارد به عنوان زیرمجموعه آقای پورمحمدی در خدمت ایشان فعالیت می کردم و زمانی که ایشان برای پست وزارت دادگستری معرفی شدند و در زمان بررسی آراء اعتماد در مجلس از خداوند خواستم تا ایشان در این عرصه ورود پیدا کنند.

بختیاری پذیرش جایگاه وزارت دادگستری از سوی پورمحمدی را نوعی ایثار قلمداد کرد و به شاخصه وزیر دادگستری اشاره کرد و گفت: تنها وزیری که در قانون اساسی از آن نام برده شده وزیر دادگستری است و امیدواریم آنچه در اصل 360 قانون اساسی آمده محقق شود.

وزیر سابق دادگستری یادآور شد: در صورتی که بخشهای مربوط به حوزه اصلی وزارت دادگستری به این وزارتخانه بازگردد و اختیارات دیگر این حوزه از وزارت در مجلس تصویب شود می تواند جایگاه تعالی خود را طی کند.

وی همچنین ضمن تشکر از رئیس جمهور برای معرفی پورمحمدی به عنوان وزیر دادگستری به اظهارات برخی از نمایندگان مجلس در زمان بررسی رأی اعتماد اشاره کرد و افزود: ناگفته نماند که تعدادی از نمایندگان مجلس در مخالفت با پورمحمدی بی انصافی کرده و سخنانی بیان کردند که در شأن ایشان نبود البته در همان زمان 147 نماینده موافقت خود را با این وزیر اعلام کرده و گفتند که حاضر هستند به دفاع از برنامه های آقای پورمحمدی در جایگاه تریبون قرار بگیرند.

وزیر سابق دادگستری گفت: اگر موفقیتی هم در این 4 سال داشته‌ام به مدد همکارانم بود و آماده‌ام تا در هر کجا که رئیس قوه قضائیه تعیین می‌کنند خدمت کنم.

بختیاری در پایان به یکی از دروس آیت الله گیلانی که مدتی نزد ایشان تحصیل می کرد اشاره کرد و گفت: در این دروس آمده بود که در همه ادیان اگر هدف مسئولین جز خدمت به مردم باشد آن مسئول منفور مردم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز