خبرگزاری کار ایران

سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه لغو شد

کد خبر : ۱۰۱۳۶۶

احمدی نژاد اعلام کرد به دلیل التهابی که در دانشگاه تربیت مدرس بوجود آمده است و همچنین مصاحبه آقای رنجبر رییس این دانشگاه، در این نشست حضور پیدا نمی‌کنند.

سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دبیر چهاردهمین نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور درباره دلایل حضور نیافتن احمدی‌نژاد در خصوص عدم حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس که قرار بود عصر امروز برگزار شود بیان کرد: با آقای احمدی‌نژاد تماس گرفتم و وی گفت به خاطر شرایط ملتهب و مصاحبه رنجبر رئیس دانشگاه و التهابی که در دانشگاه تربیت مدرس بوجود آمده در این نشست شرکت نمی‌کنم.

علیرضا کریمی ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد گفتند می‌خواهم فضای کشور در شرایط فعلی در حالت آرامش به سر ببرد چون احتمال دارد که حرفی زده شود و از این حرف‌ها سوء استفاده رسانه‌ای بشود.

وی در ادامه گفت: دعوای رسانه‌ای به اسفند ماه سال پیش برمی‌گردد که آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای از وزیر علوم خواسته بود تا روسای چند دانشگاه را عزل کند و آقای رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس نیز یکی از آن افراد بود که کدورت‌هایی بین احمدی‌نژاد و رنجبر ایجاد شد و زمانی که صحبت‌هایی در ارتباط با حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه مطرح شد رنجبر رئیس دانشگاه اظهار کرد بنده موافق حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه نیستم.

دبیر نشست اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور ادامه داد: ما با رایزنی‌هایی که داشتیم توانستیم موافقت رئیس دانشگاه را برای حضور احمدی‌نژاد بگیریم اما متأسفانه آقای احمدی‌نژاد گفتند به علت اینکه امکان دارد فضای رسانه‌ای مخدوش شود در این نشست شرکت نمی‌کنم.ایشان به ما گفتند که یک نشست را به ما بدهکار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز