خبرگزاری کار ایران

محجوب در گفتگو با ایلنا؛

ناطق نوری بنیان گذار اصولگرایی است

asdasd

صولگرایان با آمدن ناطق نوری به وحدت می‌رسند/اصولگرایی با ناطق تفسیر می شود/توهین‌ به مسوولان در همه ستون های نظام رخنه کرده است/خانه کارگر اصرار به آمدن کمالی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دارد.

ایلنا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا صحبت‌هایی که در رابطه با آمدن ناطق نوری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری صحت داشته باشد این موضوع به وحدت بیشتر در کشور کمک می کند و موجب وحدت اصولگرایان و بقیه طیف‌ها خواهد بود.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ناطق نوری بانی اصولگرایی است گفت: اصولگرایان باید اصولگرایی را با ناطق نوری تفسیر کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب و تاسف است که امروزه شاهد رسوخ توهین‌ها به مسوولان در همه ستون و صفوف نظام جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مرگ تنها برای همسایه نیست و برای خودشان هم خواهد بود تصریح کرد: افرادی که شیوه‌های توهین به افراد را پیشه خود می‌سازند بدانند که چنین رفتارهایی در آخر نصیب آن‌ها نیز خواهد بود.

نماینده تهران ری شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر واقعا صحبت‌هایی که در رابطه با آمدن ناطق نوری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری صحت داشته باشد این موضوع به وحدت بیشتردر کشور و وحدت اصولگرایان و بقیه طیف‌ها کمک خواهد کرد.

محجوب اظهارداشت: خانه کارگر همچنان مصر به آمدن کمالی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای کمالی پذیرفته است که در انتخابات حضور یابد گفت: آقای کمالی هنوز قبول نکرده‌اند که در انتخابات حاضر شوند ولی ما براین امر اصرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز