خبرگزاری کار ایران

رزمایش جواد الائمه (ع) لشگر ۷۷ خراسان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲

این رزمایش نظامی با توجه به همزمانی با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) با عنوان جوادالائمه (ع) نامگذاری شده است.

فرمانده لشگر ۷۷ گفت: مقابله با دشمن فرضی و آزمایش توانمندی صحرایی نیرو‌ها از جمله بخشهای رزمایش است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی سه شنبه طی گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: ‌ این رزمایش که با رمز ˈیا جواد الائمه (ع) ˈ و حضور گردان ۲۱۴ سواره زرهی لشگر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان آغاز شد به مدت سه روز ادامه دارد.

او گفت: این رزمایش نظامی با توجه به همزمانی با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) با عنوان جوادالائمه (ع) نامگذاری شده است.

فرمانده لشگر ۷۷ در ادامه افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای ولایتمدار و انقلابی به توانمندیهای بسیار در تولیدات مختلف تسلیحاتی، تجهیزات موشکی، موشکهای زمین به هوا، زمین به دریا، زیرسطحی، هواپیماهای بدون سرنشین و انواع زیردریاییهای سبک و سنگین دست یافته است.
وی گفت: ‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از توانمندی نخبگان و نیروهای دانشگاهی و استفاده از علم روز تواناییهای خود را در ساخت تجهیزات نظامی افزایش داده که بخشی از این تجهیزات در رزمایشهای مختلف استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران از جمله نیروهای مستقر در شمال شرق و استانهای سه گانه خراسان در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه توطئه و تجاوز احتمالی دشمنان علیه نظام و سرحدات کشور اسلامی قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز