خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه كارگر همدان:

دولت یازدهم متعلق به جامعه كارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۱

اقشار مختلف كشور از جمله پزشكان، مهندسین، فرهنگیان و دیگر گروه های جامعه همیشه در دستگاه اجرایی دولت نماینده داشته اند و این بار نیروی كارگری كشور به علت زحماتی كه برای انقلاب كشیده است باید جایگاه به حقی در دولت داشته باشد.

دبیر اجرایی خانه كارگر همدان گفت: با توجه به اینكه كارگران نزدیك نصف جمعیت كشور را تشكیل می دهند و بار كشور را از نظر تولیدات صنعتی، خدماتی و كشاورزی بر دوش می كشند و برای سایر اقشار جامعه زندگی می سازند اما به زندگی خودشان تا كنون توجه اندكی شده است و اگر نوبتی هم باشد، این بار نوبت كارگران ایرانی است که در دوره یازدهم ریاست جمهوری به مطالباتشان برسند.


چنگیز اصلانی درباره احتمال حضور حسین کمالی در انتخابات ریاست جمهوری آینده به خبرنگار ایلنا گفت: كمالی  یك مرد انقلابی است و 12 سال در دولتهای سازندگی و اصلاحات حضور فعال داشته است.


وی  افزود:‌ با توجه به شناختی كه پیشكسوتان از حسین كمالی دارند در سنگر تولید، قانون گذاری و وزارت كار اقداماتش را كاملا مفید و كارشناسانه ارزیابی می كنند. كمالی در بحث قانون گذاری برای كارگران سنگ تمام گذاشته اند و در پیشنویس و تبیین و نهایی كردن قانون کار در مجلس زحمات زیادی كشیده است و جامعه كارگری در این مورد خود را مدیون كمالی می داند.


این فعال کارگری استان همدان در پایان در خصوص پیگیری مطالبات كارگری گفت:‌ كارگران در پیروزی انقلاب، جنگ و دوران سازندگی بیشترین تلاش ها و سابقه ها را داشته اند و نمایندگان آنها نیروی مستعدی برای ادامه دادن اصلاحات در جامعه هستند. مهمترین اولویت در خصوص دستیابی به خواستها و نیازهای جامعه كارگری این است كه كارگران به خودشان بیایند و تلاش كند نماینده خودشان را به دولت بفرستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز