خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف در گفت‌و‌گو با ایلنا:

نگاهم به انتخابات ریاست جمهوری فراجناحی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۹

در جلسه دیروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حضور نداشتم/رئیس‌جمهور بعدی باید با دنیا رابطه خوبی برقرار کند/ ادامه وضع موجود نگران کننده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نحوه حضورش در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: من همچنان در حال بررسی این موضوع هستم که به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کنم یا خیر.


محمدرضا عارف در گفت و گو با ایلنا در این زمینه خاطرنشان کرد: اگر حضور من در انتخابات قطعی شود به سرعت اعلام خواهم کرد ولی هنوز در این مورد به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

عارف گزینه مناسب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را فردی دانست که بتواند مشکلات و مسائل پیش آمده را حل کند و درک مناسبی از شرایط فعلی داشته باشد.

وی در این مورد تاکید کرد: حضور حداکثری مردم برای ما مهم است و همچنین کسی باید بر سر کار بیاید که توانایی حل مشکلات را داشته باشد و بتواند با دنیا ارتباط خوبی برقرار کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص شرکت کاندیداهای اصولگرا در انتخابات برای حل مشکلاتی که دولت اصولگرا پدید آورده نیز تصریح کرد: نگاه من به انتخابات نگاهی فراجناحی است من معتقدم که ما نباید به انتخابات نگاه جناحی داشته باشیم. کسی باید بیاید که بتواند مشکلات را حل کند مشکلاتی که طی سالیان انباشته شده و اکنون در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.

رئیس هیات مدیره بنیاد باران ضمن تاکید بر نگاه فراجناحی به انتخابات گفت: شرایط کشور در حال حاضر ایجاب می‌کند که نگاه ما فراجناحی باشد و جناح‌ها به سمت فردی بروند که بتواند مشکلات را حل کند. چرا که ادامه وضع موجود نگران کننده است و در ‌‌نهایت مردم تصمیم گیرنده‌اند و آن‌ها هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

عارف ضمن تکذیب حضورش در دیدار روز گذشته اصلاح طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: خبر برگزاری جلسه اصلاح طلبان با آقای هاشمی را که گویا گفته شده من نیز در آن حضور داشتم دیشب از روی برخی از سایت‌ها خواندم در صورتی که دوشنبه روز پرکار من است و من اصلا در این جلسه حضور نداشتم.

گفتنی است محمدرضا عارف صبح امروز با حضور در نمایشگاه بین المللی، از نمایشگاه دام و طیور بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز